سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- آموزشMBA,آموزشDBA,مدیریت تحول,آموزش مدیریت,آموزش مدیریت استراتژیک,DBAچیست,MBAچیست,دوره نیمه حضوریMBA,دوره نیمه حضوری DBA,

دوره های مهارت محور MBA و DBA مرکز آموزش های تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علم و فرهنگ افزایش بازدهی و سود در هر سازمانی مستلزم مدیریت کارآمد است. اما این مدیریت بایستی ویژگی های خاصی داشته باشد که بتواند سازمان خود را به بهترین شکل ممکن اداره کرده و نهایتا به موفقیت برساند. به همین دلیل دانش مدیریت در هر جایی بسیار پر اهمیت و ضروری است.حال پرسش اینجاست که چرا من باید رشته MBA و DBAرا تحصیل کنم؟ اهداف برگزاری اگر بخواهیم تعریفی دقیقتر از اهداف دوره های مهارت محور MBA و DBA داشته باشیم باید توجه داشت که هدف این دوره پذیرش فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی رشته های مختلف و به ویژه رشته های فنی و مهندسی و پرورش افرادی است که قادر باشند در زمینه های ذیل انجام وظیفه نمایند: · اداره و راهبری موثر و کارآمد سازمان · ایجاد تحول و ارتقای بهره وری در یک بخش تخصصی در سازمان · طراحی، هدایت و رهبری تحول در کل مجموعه پس از کسب تجارب عملی در مدیریت · کارآفرینی و بهبود سوداوری با ایجاد فعالیت های جدید در درون سازمان های جدید · ارائه خدمات م

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
دوره های مهارت محور MBA و DBA مرکز آموزش های تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علم و فرهنگ

دوره های مهارت محور MBA و DBA مرکز آموزش های تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علم و فرهنگ

دوره های مهارت محور MBA و DBA مرکز آموزش های تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علم و فرهنگ
تهران، بلوار کشاورز، خیابان وصال شیرازی، کوچه فردانش، پلاک 3، مرکز آموزش های تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علم و فرهنگ

elmofarhang@mail.com
۱۱۱۱

توضیحات

دوره های مهارت محور MBA و DBA مرکز آموزش های تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علم و فرهنگ

افزایش بازدهی و سود در هر سازمانی مستلزم مدیریت کارآمد است. اما این مدیریت بایستی ویژگی های خاصی داشته باشد که بتواند سازمان خود را به بهترین شکل ممکن اداره کرده و نهایتا به موفقیت برساند.

به همین دلیل دانش مدیریت در هر جایی بسیار پر اهمیت و ضروری است.حال پرسش اینجاست که چرا من باید رشته MBA و DBAرا تحصیل کنم؟

اهداف برگزاری
اگر بخواهیم تعریفی دقیقتر از اهداف دوره های مهارت محور MBA و DBA داشته باشیم باید توجه داشت که هدف این دوره پذیرش فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی رشته های مختلف و به ویژه رشته های فنی و مهندسی و پرورش افرادی است که قادر باشند در زمینه های ذیل انجام وظیفه نمایند:

· اداره و راهبری موثر و کارآمد سازمان
· ایجاد تحول و ارتقای بهره وری در یک بخش تخصصی در سازمان
· طراحی، هدایت و رهبری تحول در کل مجموعه پس از کسب تجارب عملی در مدیریت
· کارآفرینی و بهبود سوداوری با ایجاد فعالیت های جدید در درون سازمان های جدید
· ارائه خدمات مشاوره ای و مطالعاتی در زمینه های مزبور به مدیران سازمانهای اقتصادی و اجتماعی


همواره تلاش می کنیم تا پلی قابل اعتماد میان دانشگاه و بازار کسب و کار ایران باشیم.


مخاطبین دوره ها چه کسانی هستند؟

نویسنده‌ای که می‌خواهد یک آموزشگاه نویسندگی تاسیس کند یا کارشناسی که در تلاش برای ارتقاء شغلی در مجموعه‌ی خویش است، از جمله افراد دیگری هستند که می‌توانند به دوره ها به عنوان یک گزینه فکر کنند.

هنرمندی که می‌خواهد در آینده نزدیک، یک آتلیه هنری را مدیریت کند، یا می‌خواهد کسب و کار خود را رونق ببخشد و برند شخصی خود را توسعه دهد، می‌تواند رشته MBA‌ و DBAرا به عنوان یک گزینه انتخاب کند.

پزشکی که می‌خواهد مدیریت یک بیمارستان یا یک مرکز درمانی را بر عهده بگیرد و چالش‌های متعدد مدیریت منابع انسانی و استراتژی را پیش روی خود می‌بیند، می‌تواند مخاطب دوره های تخصصی مهارت محور مدیریتی در مرکز آموزش تخصصی دانشگاه علم و فرهنگ باشد.

مزیت شرکت در دوره های آموزشی مرکز تخصصی آموزش های کوتاه مدت دانشگاه علم و فرهنگ؛ امکان شرکت نیمه حضوری آن ها است؛ به این صورت که هر کدام از دانشپذیران پس از تکمیل ثبت نام؛ به محتوای آموزشی هر دوره دسترسی یافته و آموزش خود را آغاز می کنند.

این محتوای آموزشی به صورت کتابچه های الکترونیکی؛ فایل های صوتی و تصویری به صورت اختصاصی توسط دپارتمان های تخصصی مربوطه ویژه کلیه فارغ التحصیلان دانشگاهی آماده گردیده است.

کلیه آموزش ها بر اساس سیلابس های درسی دانشگاه های برتر دنیا و با توجه به نیاز روز بازار ایران به صورت مهارت محور ارائه می گردد.

هرکدام از فراگیران، امکان حضور در کارگاه های ماهیانه و تخصصی مربوطه به صورت Case Report و نیز Role Playing را برخوادار می باشند تا در تغییر نگرش کل نگر و بهره گیری از تجربه های موفق مدیران ایرانی به صورت کاربردی بهره مند گردند.

گواهی پایان دوره:

دانش آموختگان در پایان دوره، پس از ارسال پایان نامه و تایید آن توسط دپارتمان مربوطه، موفق به اخذ گواهی معتبر از مرکز آموزش تخصصی دانشگاه علم و فرهنگ می گردند.

تلفن مشاوره و ثبت نام: 02188567562

آدرس: تهران، بلوار کشاورز، خیابان وصال شیرازی، کوچه فردانش، پلاک 3، مرکز آموزش های تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علم و فرهنگ

www.elmofarhangbs.ir

عبارت کلیدی

 آموزشMBA,آموزشDBA,مدیریت تحول,آموزش مدیریت,آموزش مدیریت استراتژیک,DBAچیست,MBAچیست,دوره نیمه حضوریMBA,دوره نیمه حضوری DBA,آموزش کارآفرینی

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.