سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- تزیینات وزیری,تزیینات ساختمان,ساختمان,شرکت ورق کار, ورق کار, ورقکار,نورگیرسقفی,صنعت نورگیر,نورگیرخانگی,

         صرفه جویی در مصرف انرژی وافزایش بهره­وری نیروی انسانی به یکی از مهمترین هدف­های واحدهای صنعتی وتجاری در کشور تبدیل شده است،شرکت ورق کار (تنها دارنده گواهینامه های بین المللی (9001/14001/18001) ISO در صنعت نورگیر ایران ) با بیش از سه دهه تجربه، مجهز به تکنولوژی روز دنیا، به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده "نورگیرهای سقفی نشکن پلی کربنات بدون محدودیت ابعاد " در ایران می باشد. زمینه فعالیت این مجموعه را می توان به : تولید نورگیرهای گنبدی با حباب های اکریلیک و پلی کربنات ساخت انواع نورگیر با سازه های گنبدی شکل واردات نورگیر های قوسی پیوسته  Arcade از شرکت ESSMANN  آلمان سازه های سقفی متحرک     Retractable Roofs ورق های موج دار پلی کربنات مخصوص سقف های ساندویچ پنل Smart piu نماینده انحصاری شرکت ESSMANN  آلمان بزرگترین تولید کننده نورگیرهای سقفی در دنیا نماینده شرکت LIBARTترکیه بزرگترین تولید کننده سازهای سقفی متحرک     تقسیم نموده که

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
نورگیر سقفی

نورگیر سقفی

نورگیر سقفی
تهران- میدان ولیعصر - خیابان ولیعصر - خیابان شهید ملایی - پلاک 20 - طبقه 2 - واحد 3

info@varaghkar.com
۴۵۴۷

توضیحات

         صرفه جویی در مصرف انرژی وافزایش بهره­وری نیروی انسانی به یکی از مهمترین هدف­های واحدهای صنعتی وتجاری در کشور تبدیل شده است،شرکت ورق کار (تنها دارنده گواهینامه های بین المللی (9001/14001/18001) ISO در صنعت نورگیر ایران ) با بیش از سه دهه تجربه، مجهز به تکنولوژی روز دنیا، به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده "نورگیرهای سقفی نشکن پلی کربنات بدون محدودیت ابعاد " در ایران می باشد.

زمینه فعالیت این مجموعه را می توان به :

تولید نورگیرهای گنبدی با حباب های اکریلیک و پلی کربنات

ساخت انواع نورگیر با سازه های گنبدی شکل

واردات نورگیر های قوسی پیوسته  Arcade از شرکت ESSMANN  آلمان

سازه های سقفی متحرک     Retractable Roofs

ورق های موج دار پلی کربنات مخصوص سقف های ساندویچ پنل Smart piu

نماینده انحصاری شرکت ESSMANN  آلمان بزرگترین تولید کننده نورگیرهای سقفی در دنیا

نماینده شرکت LIBARTترکیه بزرگترین تولید کننده سازهای سقفی متحرک

    تقسیم نموده که جهت استفاده در فضاهای تجاری،صنعتی، ورزشی ، هتل ها ، رستوران ها و بیمارستان ها و... مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت ورق کار با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی و اقلیمی کشور عزیزمان نسبت به ارائه طیف وسیعی از نورگیرهای گنبدی در ابعاد و اشکال متنوع همواره پیشگام بوده است.

این نورگیرها با توجه به ویژگی های چشمگیر آن از قبیل زیبایی، سهولت در نصب، ایمنی بالا در برابر شکستن و خطر خرد شدن نسبت به نورگیرهای شیشه ای قدیمی اولویت دارند.

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.