سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- تزیینات وزیری,تزیینات ساختمان,ساختمان,شرکت ورق کار, ورق کار, ورقکار,نورگیرسقفی,صنعت نورگیر,نورگیرخانگی,

         این واحد تولیدی از سال 1345 تحت عنوان تزیینات وزیری در زمینه تزیینات ساختمان فعالیت خود را آغاز نمود و از سال 1362 با رویکرد گسترش دامنه فعالیت های خود اقدام به تاسیس شرکت ورق کار نمود و تولیدات خود را در زمینه نورگیرهای سقفی با بهره گیری از آخرین تکنولوژی دنیا و ماشین آلات روزآلمان به بازار عرضه کرد. اینک مفتخریم که با 5 دهه تجربه و داشتن تیم های متخصص آموزش دیده در شرکتهای همکار آلمان و ترکیه ، به تخصصی ترین شرکت فعال و رهبر صنعت نورگیرهای خانگی ، صنعتی و لوکس در ایران تبدیل شده ایم . حضور تیم طراحی ، مشاوره و خدمات نصب شرکت ورق کار در کنار مشتریان ، وجه تمایزی شده تا تخصص مارا در زمینه نورگیرهای صنعتی نسبت به رقبا در بازار به اثبات برساند .. همچنین شرکت ورق کار تنها دارنده گواهینامه های بین المللی ISO ( 9001 / 14001 ) , OHSAS (18001:2007)در صنعت نورگیر ایران است .

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
یک زندگی روشن..

یک زندگی روشن..

یک زندگی روشن..
اصفهان - شهرک صنعتی جی - خیابان چهارم - فرعی ششم - پلاک 97

info@varaghkar.com
۵۹۳۸

توضیحات

         این واحد تولیدی از سال 1345 تحت عنوان تزیینات وزیری در زمینه تزیینات ساختمان فعالیت خود را آغاز نمود و از سال 1362 با رویکرد گسترش دامنه فعالیت های خود اقدام به تاسیس شرکت ورق کار نمود و تولیدات خود را در زمینه نورگیرهای سقفی با بهره گیری از آخرین تکنولوژی دنیا و ماشین آلات روزآلمان به بازار عرضه کرد.

اینک مفتخریم که با 5 دهه تجربه و داشتن تیم های متخصص آموزش دیده در شرکتهای همکار آلمان و ترکیه ، به تخصصی ترین شرکت فعال و رهبر صنعت نورگیرهای خانگی ، صنعتی و لوکس در ایران تبدیل شده ایم . حضور تیم طراحی ، مشاوره و خدمات نصب شرکت ورق کار در کنار مشتریان ، وجه تمایزی شده تا تخصص مارا در زمینه نورگیرهای صنعتی نسبت به رقبا در بازار به اثبات برساند ..

همچنین شرکت ورق کار تنها دارنده گواهینامه های بین المللی ISO ( 9001 / 14001 ) , OHSAS (18001:2007)در صنعت نورگیر ایران است .

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.