سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- دستگاه ضبط مکالمات تلفن, ضبط مکالمه, سانترال, شنود,

بهترین ابزار کمک مدیریتی  اگر واقعا به دنبال یک دستگاه ضبط مکالمات تلفن بی دردسر و در عین حال بسیار با کیفیت می گردید، ما فقطدستگاه ضبط مکالمات تلفن حرفه ای تکسا را به شما پیشنهاد می کنیم. پشتیبانی واقعی و کیفیت قطعات و عملکرد بسیار دقیق و بی عیب و نقص این دستگاه ارزش آن را ثابت می کند. این دستگاه به اندازه یک نوار کاست می باشد و قادر است مکالمات تلفن را توسط کابل USB بر روی کامپیوتر ضبط کند. به محض برداشته شدن هرکدام از گوشی های تلفن ساختمان کلیه مکالمات بدون ایجاد نویز و یا افت کیفیت و یا هرگونه صدا بصورت خودکار ضبط می شود و پس از گذاشتن گوشی عملیات ضبط تلفن متوقف می شود.  نرم افزار این دستگاه به شما کمک می کند تا علاوه بر گوش دادن به مکالمات ضبط شده قابلیت هایی مثل گزارش گیری و جستجو در بین مکالمات ضبط شده را داشته باشید.

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
دستگاه ضبط مکالمات تلفنی حرفه ای

دستگاه ضبط مکالمات تلفنی حرفه ای

دستگاه ضبط مکالمات تلفنی حرفه ای
خیابان انقلاب چهارراه کالج

taksaco.rasouli@gmail.com
۱۱۴۷

توضیحات

بهترین ابزار کمک مدیریتی 
اگر واقعا به دنبال یک دستگاه ضبط مکالمات تلفن بی دردسر و در عین حال بسیار با کیفیت می گردید، ما فقطدستگاه ضبط مکالمات تلفن حرفه ای تکسا را به شما پیشنهاد می کنیم. پشتیبانی واقعی و کیفیت قطعات و عملکرد بسیار دقیق و بی عیب و نقص این دستگاه ارزش آن را ثابت می کند. این دستگاه به اندازه یک نوار کاست می باشد و قادر است مکالمات تلفن را توسط کابل USB بر روی کامپیوتر ضبط کند. به محض برداشته شدن هرکدام از گوشی های تلفن ساختمان کلیه مکالمات بدون ایجاد نویز و یا افت کیفیت و یا هرگونه صدا بصورت خودکار ضبط می شود و پس از گذاشتن گوشی عملیات ضبط تلفن متوقف می شود. 
نرم افزار این دستگاه به شما کمک می کند تا علاوه بر گوش دادن به مکالمات ضبط شده قابلیت هایی مثل گزارش گیری و جستجو در بین مکالمات ضبط شده را داشته باشید.

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.