سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- خانه هوشمند در رشت,هوشمند سازی خانه در رشت,هوشمند سازی منازل در رشت,خانه هوشمند در گیلان,هوشمندسازی در رشت,

((خانه هوشمند هرمس)) خانه هوشمند بیسیم آخرین تکنولوژی در زمینه هوشمندسازی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری می باشد. در این سیستم بجای استفاده از کلیدهای سنتی از کلیدهای تاچ هوشمند استفاده می کنیم که این کلیدها کارکردی مشابه کلیدهای سنتی دارند و درون قوطی برق استاندارد ایران و با سیم کشی فعلی سنتی قابل استفاده می باشند و قابلیت نصب حتی در خانه های چند سال ساخت را دارند. کنترل از طریق اینترنت میزان فاصله شما از منزل و یا محل کارتان اهمیتی ندارد کافیست با تلفن همراه یا تبلت خود به  اینترنت متصل شوید و براحتی به کنترل سیستم روشنایی ، سیستم سرمایش و گرمایش ، پرده های برقی ، سیستم صوت و تصویر مثل تلوزیون و رسیور و.... بپردازیم.حتی می توانیم با پریزهای هوشمند کلیه لوازم برقی مثل ماشین لباسشویی ، قهوه جوش ، چای ساز و ... را کنترل و برنامه ریزی نماییم . به عنوان مثال به اینترنت متصل می گردید ، نرم افزار را اجرا می کنید و دمای منزل را می بیند و در صورت تمایل فرمان های لازم را اسپلیت های تحت کنترل سیستم می دهید تا وقتی که به منزل می رسد دمای مورد نیاز تامین گردد Telegram.

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
هوشمند سازی خانه در رشت

هوشمند سازی خانه در رشت

pezhman.bagherkhah1@gmail.com
۹۸۹

توضیحات

((خانه هوشمند هرمس))

خانه هوشمند بیسیم آخرین تکنولوژی در زمینه هوشمندسازی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری می باشد. در این سیستم بجای استفاده از کلیدهای سنتی از کلیدهای تاچ هوشمند استفاده می کنیم که این کلیدها کارکردی مشابه کلیدهای سنتی دارند و درون قوطی برق استاندارد ایران و با سیم کشی فعلی سنتی قابل استفاده می باشند و قابلیت نصب حتی در خانه های چند سال ساخت را دارند.

کنترل از طریق اینترنت

میزان فاصله شما از منزل و یا محل کارتان اهمیتی ندارد کافیست با تلفن همراه یا تبلت خود به  اینترنت متصل شوید و براحتی به کنترل سیستم روشنایی ، سیستم سرمایش و گرمایش ، پرده های برقی ، سیستم صوت و تصویر مثل تلوزیون و رسیور و.... بپردازیم.حتی می توانیم با پریزهای هوشمند کلیه لوازم برقی مثل ماشین لباسشویی ، قهوه جوش ، چای ساز و ... را کنترل و برنامه ریزی نماییم .

به عنوان مثال به اینترنت متصل می گردید ، نرم افزار را اجرا می کنید و دمای منزل را می بیند و در صورت تمایل فرمان های لازم را اسپلیت های تحت کنترل سیستم می دهید تا وقتی که به منزل می رسد دمای مورد نیاز تامین گردد

Telegram.me/hermes_homeکانال تلگرام :    

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.