سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- دستگاه,چاپ,بلوتوث,لوگو,متن,آرم,بارکد,عمر طولانی,خیلی سبک,

پایانی بر محدودیت های دنیای چاپ: با این دستگاه شما به راحتی میتوانید از چاپ کردن بر روی تمامی سطوح لذت ببرید.بعلاوه این دستگاه کاملا قابل حمل بوده و در عین چاپ هیچ نیازی به اتصال به دستگاه خاص دیگری ندارد.   شما بوسیله این دستگاه می توانید برروی سطح دلخواه خود به آسانی هر چیزی را که مد نظردارید چاپ کنید.ماده مصرفی این دستگاه جوهر فوق العاده ایست که می تواند بر روی همه چیز چاپ بگیرد،شما حتی برای چاپ روی محصولات مختلف نیاز به تعویض کارتریج ندارید فرقی نمی کند سطح مد نظر شما مثل کارتن جاذب باشد و یا مثل شیشه غیرجاذب، مانند بشگه کروی باشد یا مسطح فقط کافیست دستگاه را روی سطح کار بکشید تا ازچاپی که می کنید لذت ببرید. بدلیل وجود سنسور هوشمند این دستگاه شما نیاز به مهارت خاصی نخواهید داشت،سنسور حرکتی این دستگاه مانع ازخطا در زمان چاپ می شود. محیط نرم افزاری با کاربری آسان آن به شما این امکان را می دهد تا هر آنچه که دوست دارید تایپ کرده و از طریق فرستنده بی سیم با برد بیش از 100 متر برای حافظه های  نامحدود آن ارسال کنید.باطریهای شارژی و با دوام آن با توان کارکرد بدون و

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
دستگاه چاپ جت پرینتر پرتابل

دستگاه چاپ جت پرینتر پرتابل

دستگاه چاپ جت پرینتر پرتابل
بلوار میرداماد،پلاک 349،طبقه هفتم،واحد یک

shojaei.da@gmail.com
۴۱۷۹

توضیحات

پایانی بر محدودیت های دنیای چاپ:

با این دستگاه شما به راحتی میتوانید از چاپ کردن بر روی تمامی سطوح لذت ببرید.بعلاوه این دستگاه کاملا قابل حمل بوده و در عین چاپ هیچ نیازی به اتصال به دستگاه خاص دیگری ندارد.

 

شما بوسیله این دستگاه می توانید برروی سطح دلخواه خود به آسانی هر چیزی را که مد نظردارید چاپ کنید.ماده مصرفی این دستگاه جوهر فوق العاده ایست که می تواند بر روی همه چیز چاپ بگیرد،شما حتی برای چاپ روی محصولات مختلف نیاز به تعویض کارتریج ندارید فرقی نمی کند سطح مد نظر شما مثل کارتن جاذب باشد و یا مثل شیشه غیرجاذب، مانند بشگه کروی باشد یا مسطح فقط کافیست دستگاه را روی سطح کار بکشید تا ازچاپی که می کنید لذت ببرید. بدلیل وجود سنسور هوشمند این دستگاه شما نیاز به مهارت خاصی نخواهید داشت،سنسور حرکتی این دستگاه مانع ازخطا در زمان چاپ می شود. محیط نرم افزاری با کاربری آسان آن به شما این امکان را می دهد تا هر آنچه که دوست دارید تایپ کرده و از طریق فرستنده بی سیم با برد بیش از 100 متر برای حافظه های  نامحدود آن ارسال کنید.باطریهای شارژی و با دوام آن با توان کارکرد بدون وقفه تا50ساعت نظر شما را برای کار طولانی در شیفتهای متعدد تامین می کند.با قابليت‌هاي :

1.  امكان چاپ متن ، آرم ، تاريخ و شماره

2.  امكان انتقال اطلاعات مورد نظر از PC به صورت بي‌سيم تا فاصله 50 متر

3.  سبك و كاركرد با آن آسان

4.  مناسب براي افراد راست دست يا چپ دست

5.  تعويض سريع و آسان كارتريج

6.  عمر طولاني كارتريج

7.  دوام طولاني چاپ‌هاي انجام شده بوسيله ماركر 250

8.ساده ، پرقدرت و حرفه‌اي

 

مشخصات فنی دستگاه

1.سرعت چاپ: نامحدود بسته به سرعت دست

2.ابعد چاپ: طول:نامحدود،ارتفاع: 7 الی 27 میلیمتر

3.کارتریج: استونی،اتانولی یا واتربیس

4.رنگ های کارتریج:سفید،سیاه و آبی

5.فونت ها:فونت های استاندارد ویندوز و فونت های فارسی

6.وزن: 700 گرم،وزن کل با کارتریج:900 گرم

7.چاپ دو لاین همزمان

8.اتصال به بارکد اسکنر

9.حذف نرم افزاری اینکودر(سنسور حرکتی)و...

10.قابلیت برنامه نویسی اختصاصی

11. 30 حافظه ی1300کاراکتری(مجموعا 39000 کاراکتر)

12. تعداد نازل های چاپ:16 نازل

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.