سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- توری ضد حشره,توری,توری پلیسه ای,

توری ضد حشرات قابل نصب در درب و پنجره های UPVC دارای قابلیتهای منحصر به فردی نسبت به انواع مشابه می باشد. این نوع توریها در دو نوع پلیسه ای و ثابت عرضه می گردند . جنس توریهای استفاده شده از UV-Fiberglass می باشند . توریهای ثابت قابلیت بازشدن نداشته و تنها در هنگام شستشو قابل جدا شدن از فریم می باشند . توری های پلیسه ای علاوه بر اینکه از ورود حشرات به داخل خانه های شما جلوگیری می کند تا حدودی از ورود گرد و غبار و آلودگی نیز به خانه های شما جلوگیری می کند.

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
توری پلیسه ای ضد حشره

توری پلیسه ای ضد حشره

توری پلیسه ای ضد حشره
http://avanupvc.com/%D8%AA%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%B6%D8%AF-%D8%AD%D8%B4%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B1%D9%87-%D8%AF%D9%88%D8%AC%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%87/

avanupvc@yahoo.com
۱۰۱۱

توضیحات

توری ضد حشرات قابل نصب در درب و پنجره های UPVC دارای قابلیتهای منحصر به فردی نسبت به انواع مشابه می باشد. این نوع توریها در دو نوع پلیسه ای و ثابت عرضه می گردند . جنس توریهای استفاده شده از UV-Fiberglass می باشند .
توریهای ثابت قابلیت بازشدن نداشته و تنها در هنگام شستشو قابل جدا شدن از فریم می باشند .

توری های پلیسه ای علاوه بر اینکه از ورود حشرات به داخل خانه های شما جلوگیری می کند تا حدودی از ورود گرد و غبار و آلودگی نیز به خانه های شما جلوگیری می کند.

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.