سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- لیفت,اسانسور,آسانسور,شرکت آسانسور,بالابر,راه اندازی,اسا,برج,اسکلت,

به نام خدا شرکت صعود صنعت رادین ( SSR ) شرکت " صعود صنعت رادین " به شماره ثبت 8563 با سابقه ای درخشان و طولانی در صنعت آسانسور در خدمت هموطنان عزیز و همکاران صنعت ساختمان تهران بزرگ و کشورمان می باشد . شرکت صعود صنعت رادین با بهره گیری از متخصصین  با تجربه و پرسنل فنی مجرب در زمینه مشاوره ، طراحی ، فروش ، نصب ، راه اندازی ، تعمیرات ، سرویس و نگهداری ، بازسازی و نوسازی انواع آسانسور های مسافربر ، بیمارستانی ، صنعتی ، خودرو بر ،  باربر و انواع پله برقی فعالیت می نماید . برخورداری از کارشناسان با تجربه ما را قادر می سازد تا بتوانیم انواع پله برقی و نیز آسانسور های کامل وارداتی            (FULL PACKAGE ) در مدل های هیدرولیک و کششی با موتورخانه ، یا بی موتورخانه ( MRL )  را در زمان پیش بینی شده و با تضمین و تعهد نصب و نگهداری ، همچنین تامین قطعات و متناسب با نیاز و بودجه خریداران ، بصورت ارزی و یا ریالی در محل پروژه ، تهران و هر نقطه از ایران تحویل نمائیم . کارشناسان با تجربه ما می توانند

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
companyradin@gmail.com
۳۵۶۱

توضیحات

به نام خدا

شرکت صعود صنعت رادین ( SSR )

شرکت " صعود صنعت رادین " به شماره ثبت 8563 با سابقه ای درخشان و طولانی در صنعت آسانسور در خدمت هموطنان عزیز و همکاران صنعت ساختمان تهران بزرگ و کشورمان می باشد .

شرکت صعود صنعت رادین با بهره گیری از متخصصین  با تجربه و پرسنل فنی مجرب در زمینه مشاوره ، طراحی ، فروش ، نصب ، راه اندازی ، تعمیرات ، سرویس و نگهداری ، بازسازی و نوسازی انواع آسانسور های مسافربر ، بیمارستانی ، صنعتی ، خودرو بر ،  باربر و انواع پله برقی فعالیت می نماید .

برخورداری از کارشناسان با تجربه ما را قادر می سازد تا بتوانیم انواع پله برقی و نیز آسانسور های کامل وارداتی            (FULL PACKAGE ) در مدل های هیدرولیک و کششی با موتورخانه ، یا بی موتورخانه ( MRL )  را در زمان پیش بینی شده و با تضمین و تعهد نصب و نگهداری ، همچنین تامین قطعات و متناسب با نیاز و بودجه خریداران ، بصورت ارزی و یا ریالی در محل پروژه ، تهران و هر نقطه از ایران تحویل نمائیم .

کارشناسان با تجربه ما می توانند نیازهای شما به آسانسور های نیمه وارداتی ( مونتاژ داخلی ) را بررسی کرده و پیشنهاد های جامعی ارائه دهند .

ما در صعود صنعت رادین تلاش می کنیم با تکیه بر اصل مشارکت و مشتری مداری ، استفاده از دانش روز ، فناوری های نوین و با انتخاب بهترین تجهیزات از معتبر ترین کمپانی های سازنده اروپایی ، آسیایی و هموطنان صنعت گرمان ، کلیه خواسته های کارفرمایان محترم را با رعایت کامل اساندارد EN81  اروپا تامین نمائیم ، هدف ما در صعود صنعت رادین ارائه توانایی ایرانی با کیفیت جهانی ، قیمت مناسب و همچنین تحویل به موقع پروؤه با سرویس و خدمات سریع و مورد رضایت مشتریان است .

کسب گواهینامه های ISO 10002 در رضایت مندی مشتریان از خدمات پس از فروش و ISO 9001  در مدیریت کیفیت از موسسه OXFORD انگلستان در سال 2015  از افتخارات مدیریت و کارکنان صعود صنعت رادین می باشد .

شعار شرکت صعود صنعت رادین همواره این بوده : آسانسور ما قلب تپنده ساختمان شماست .

مشاوره و اطلاعات بیشتر :                02143857329

یا ارسال عدد 1 به سامانه پیامکی شرکت :                                                      

 

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.