سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- قیر , ایزوگام , عایق رطوبتی , پالایشگاه , وکیوم باتوم , مازوت , قیر 70/ 60, قیر100 / 85, قیر 10/ 110,

  مجموعه کتاب‌هاي تخصصي در اين صنعت به نام «از قير تا ايزوگام» از آنجا که هیچ کتاب کامل و جامعی در صنعت قیر و ایزوگام به زبان فارسی وجود ندارد، موسسه پژوهش گستر پیمان اقدام به تدوین و نوشتن مجموعه کتاب‌های تخصصی در این صنعت به نام «از قیر تا ایزوگام» نموده است. این کتابها با توجه به مطالب مورد نیاز در صنعت عایق و قیر نوشته شده و تا حد امکان سعی شده است تا تمامی مسائلی که در این صنایع وجود دارد بطور جامع و با زبان ساده بیان شوند. متاسفانه یکی از مشکلات این صنایع در کشور ما عدم استفاده از متخصصین در امر تولید می‌باشد. این موسسه ، سعی در بوجود آوردن شرایط و امکانات جهت انجام فعالیت‌های تحقیقاتی و خدماتی، علمی و آزمایشگاهی و ارائه مشورت‌های علمی و همچنین فرموله کردن محصولات و کاربرد آنها در حل مشکلات و رفع نیازهای صنعت قیر و عایق نموده است. یکی دیگر از اهداف موسسه ، بالابردن سطح آگاهی مشتریان و علاقه مند کردن آنها به نوآوری به جای کپی کردن کارها می‌باشد. یکی از مشکلات صنعت عایق‌های رطوبتی این است که کارخانجا

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
كتاب هاي تخصصي '' از قير تا ايزوگام ''

كتاب هاي تخصصي '' از قير تا ايزوگام ''

كتاب هاي تخصصي '' از قير تا ايزوگام ''
تهران-فلکه سوم تهرانپارس– پلاک547 – طبقه4 – واحد7

fgp.info2015@gmail.com
۲۸۷۹

توضیحات

 

مجموعه کتاب‌هاي تخصصي در اين صنعت به نام «از قير تا ايزوگام»

از آنجا که هیچ کتاب کامل و جامعی در صنعت قیر و ایزوگام به زبان فارسی وجود ندارد، موسسه پژوهش گستر پیمان اقدام به تدوین و نوشتن مجموعه کتاب‌های تخصصی در این صنعت به نام «از قیر تا ایزوگام» نموده است. این کتابها با توجه به مطالب مورد نیاز در صنعت عایق و قیر نوشته شده و تا حد امکان سعی شده است تا تمامی مسائلی که در این صنایع وجود دارد بطور جامع و با زبان ساده بیان شوند. متاسفانه یکی از مشکلات این صنایع در کشور ما عدم استفاده از متخصصین در امر تولید می‌باشد.

این موسسه ، سعی در بوجود آوردن شرایط و امکانات جهت انجام فعالیت‌های تحقیقاتی و خدماتی، علمی و آزمایشگاهی و ارائه مشورت‌های علمی و همچنین فرموله کردن محصولات و کاربرد آنها در حل مشکلات و رفع نیازهای صنعت قیر و عایق نموده است.

یکی دیگر از اهداف موسسه ، بالابردن سطح آگاهی مشتریان و علاقه مند کردن آنها به نوآوری به جای کپی کردن کارها می‌باشد. یکی از مشکلات صنعت عایق‌های رطوبتی این است که کارخانجات ایزوگام، استفاده از پلی استر و تیشو با کیفیت را برای تولید عایق خوب و استاندارد، به عنوان یک راهکار اصلی می‌دانند ولی باید توجه داشت که بیش از 90% این محصول را قیر تشکیل می‌دهد، قیر بزرگترین ماده اولیه در عایق رطوبتی می‌باشد. نوع قیر مناسب در این محصول، مستقیماً روی کیفیت محصول اثر می‌گذارد و تیشو و پلی استر در مرحله بعدی قرار دارند.

قیر 70/60 با کمترین حرارت در دمای 49 الی 56 درجه سانتی گراد، رونده و در دمای کمتر از 5 درجه ترد و شکننده می‌شود و هیچ گاه قیر مناسبی برای عایق رطوبتی نمی باشد چرا که برای رساندن این نوع قیر به شرایط مطلوب در صنعت عایق، مواد افزودنی و هزینه آوری لازم می‌باشد.

برای دیدن فهرست کتابها به سایت زیر مراجعه شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.FGPCO.ir مراجعه فرمایید.

E-mail: Support@fgpco.ir

 

آدرس: تهران- فلکه سوم تهرانپارس– پلاک547 – طبقه4 – واحد7

تلفکس :77730238 و 77730245 (21-98+)

ساعت پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 الی 17 به جز ایام تعطیل

تنها در ساعات کاری تعیین شده پاسخگوی شما هستیم

 

 

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.