سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- کانال,پیش عایق,تهویه,تهویه مطبوع,پالpal,pir, ,

شرکت پال سیستم اینترنشنال اولین شرکت تولید کننده در زمینه ساخت و تولید نسل جدید کانالهای انتقال هوای از پیش عایق شده بر پایه فوم در جهان است و در این زمینه صاحب فناوری می‌باشد. کانالهای از پیش عایق شده این شرکت به سبب داشتن مزایای فراوان نسبت به کانالهای سنتی گالوانیزه در معتبرترین و بزرگترین پروژه‌های حال حاضر جهان مورد استفاده قرار گرفته‌اند. از جمله مزایای منحصر به فرد فنی و اقتصادی این محصول میتوان به  وزن بسیار کم و استحکام بالا ، مقاومت در برابر حریق ، کاهش هزینه های مواد اولیه و نصب و اجرا ، طول عمر بسیار بالا همراه  با 20 سال گارانتی وهمچنین  صرفه جوئی و بهینه سازی مصرف انرژی اشاره نمود. اين پنلها را مي‌توان در در بدترین شرایط آب و هوائی، پروژه های صنایع شیمیائی و داروئی و آشپزخانه های صنعتی، اتاق های تمیز ، بیمارستانی ، صنایع نظامی و الکترونیک و غيره استفاده نمود. شایان ذکر است شرکت پال با تشکیل شبکه قوی نمایندگان در اکثر استان های ایران آماده ارائه خدمات در زمینه  فروش ، ساخت و نصب کانالهای مذکور شده می باشد.

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
فروش و اجرای کانال پیش عایق پال

فروش و اجرای کانال پیش عایق پال

iranteh77@gmail.com
۲۰۰۴

توضیحات

شرکت پال سیستم اینترنشنال اولین شرکت تولید کننده در زمینه ساخت و تولید نسل جدید کانالهای انتقال هوای از پیش عایق شده بر پایه فوم در جهان است و در این زمینه صاحب فناوری می‌باشد. کانالهای از پیش عایق شده این شرکت به سبب داشتن مزایای فراوان نسبت به کانالهای سنتی گالوانیزه در معتبرترین و بزرگترین پروژه‌های حال حاضر جهان مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

از جمله مزایای منحصر به فرد فنی و اقتصادی این محصول میتوان به  وزن بسیار کم و استحکام بالا ، مقاومت در برابر حریق ، کاهش هزینه های مواد اولیه و نصب و اجرا ، طول عمر بسیار بالا همراه  با 20 سال گارانتی وهمچنین  صرفه جوئی و بهینه سازی مصرف انرژی اشاره نمود.

اين پنلها را مي‌توان در در بدترین شرایط آب و هوائی، پروژه های صنایع شیمیائی و داروئی و آشپزخانه های صنعتی، اتاق های تمیز ، بیمارستانی ، صنایع نظامی و الکترونیک و غيره استفاده نمود. شایان ذکر است شرکت پال با تشکیل شبکه قوی نمایندگان در اکثر استان های ایران آماده ارائه خدمات در زمینه  فروش ، ساخت و نصب کانالهای مذکور شده می باشد.

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.