سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- خانه هوشمند,هوشمند,هوشمندسازان,ساختمان هوشمند,هوشمندسازی,سسیتم bms,خانه های هوشمند,home automation,کارتخوان,

                   امروزه کمتر کسی است که با واژه هایی چون: دستگاه کارتخوان، قفل های برقی، کنترل تردد و ... بیگانه باشد و یا این کلمات را نشنیده باشد.    شاید در دهه قبل استفاده از آن گونه فناوری ها برای ما در کشوری که جزء جهان سوم است، کمی بعید بنظر می رسید اما امروزه حداقل این است که افراد یارانه های واریزی خود را از دستگاه های خودپرداز دریافت می کنند و یا هنگام استفاده از مترو، از کارت های اعتباری مغناطیسی بهره می برند.    تصور اینکه در یک خانه درب ورودی ساختمان، درب منزل، درب انباری را با یک کارت یا تگ مغناطیسی باز کنیم، بدون شک مفهومی مدرن و امروزی را به ذهن متبادر می کند که دیگر نیاز نیست نگران گم شدن کلیدها و یا جا ماندن آنها در ماشین و ... باشیم؛ به راحتی می توان کارت مورد نظر را از مدار خارج نمود و یک کارت دیگر را استفاده کرد.    اما این همه قضیه نیست؛ از این سامانه (RFID) میتوان در انبارها، فروشگاه ها، ادارات، منازل، پارکینگ ها و ... ا

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
دستگاه های کارتخوان هوشمند (RFID)

دستگاه های کارتخوان هوشمند (RFID)

دستگاه های کارتخوان هوشمند (RFID)
رشت ، میدان لاکانی، خیابان رودباری، ساختمان سناتور

haghshenas.daftar@gmail.com
۳۸۵۶

توضیحات

               

   امروزه کمتر کسی است که با واژه هایی چون: دستگاه کارتخوان، قفل های برقی، کنترل تردد و ... بیگانه باشد و یا این کلمات را نشنیده باشد.

   شاید در دهه قبل استفاده از آن گونه فناوری ها برای ما در کشوری که جزء جهان سوم است، کمی بعید بنظر می رسید اما امروزه حداقل این است که افراد یارانه های واریزی خود را از دستگاه های خودپرداز دریافت می کنند و یا هنگام استفاده از مترو، از کارت های اعتباری مغناطیسی بهره می برند.

   تصور اینکه در یک خانه درب ورودی ساختمان، درب منزل، درب انباری را با یک کارت یا تگ مغناطیسی باز کنیم، بدون شک مفهومی مدرن و امروزی را به ذهن متبادر می کند که دیگر نیاز نیست نگران گم شدن کلیدها و یا جا ماندن آنها در ماشین و ... باشیم؛ به راحتی می توان کارت مورد نظر را از مدار خارج نمود و یک کارت دیگر را استفاده کرد.

   اما این همه قضیه نیست؛ از این سامانه (RFID) میتوان در انبارها، فروشگاه ها، ادارات، منازل، پارکینگ ها و ... استفاده نمود که کاربرد آن به عنوان یک فیلد سخت افزاری در یک خانه هوشمند نیز امکانات بسیار جالبی را فراهم می آورد که در اینجا از توضیح آن خودداری می گردد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ما رجوع کنید.

www.hooshmandbms.com                             

 

                                                              

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.