سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- VoIP, ویپ, نصب و راه اندازی ویپ, Elastix, نیوراک, مایکروسافت لینک, ویپ سیسکو,ویپ الستیکس, Phonix,

تلفن اینترنتی یا VoIP امکان مکالمات تلفنی را بروی بستر شبکه یا IP فراهم می سازد. سیستم های تلفنی VoIP نسبت به مراکز تلفن معمولی، پایداری و انعطاف بیشتری دارند. تلفن های معمولی با سیگنال های آنالوگ کار می کنند و مشکلات زیادی را همراه دارند اما سرویس VoIP با سیگنال های دیجیتال کار می کند و تنها نیازمند یک اتصال اینترنت نظیر DSL است. بر این اساس، این روش با کاربری آسان تر، می تواند کیفیت به مراتب بالاتری را با هزینه بسیار اندک در اختیار کاربران قرار دهند. ویژگی ها و مزایای VoIP شرکت ارتباطات رویان: -کیفیت بالا و کم نظیر صدای مکالمه -حداقل تاخیر زمانی در مکالمه -وضوح و شفافیت صدا، بدون وجود خدشه و انعکاس در صدا -سادکی و سهولت کاربری -قیمت مناسب مکالمات -امکان استفاده در هرجای ایران فقط با داشتن اینترنت و ....   شرکت مهندسی ره آورد ارتباطات رویان با ارائه خدماتی منحصر به فرد و با اطمینان خاطر از کیفیت خدمات و تضمین آن ها خدمات را برای مشتریان گرامی عرضه می دارد.

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
راه اندازی و پشتیبانی سیستم VoIP ویپ

راه اندازی و پشتیبانی سیستم VoIP ویپ

راه اندازی و پشتیبانی سیستم VoIP ویپ
تهران

royan_site@yahoo.com
۳۳۷۷

توضیحات
تلفن اینترنتی یا VoIP امکان مکالمات تلفنی را بروی بستر شبکه یا IP فراهم می سازد. سیستم های تلفنی VoIP نسبت به مراکز تلفن معمولی، پایداری و انعطاف بیشتری دارند. تلفن های معمولی با سیگنال های آنالوگ کار می کنند و مشکلات زیادی را همراه دارند اما سرویس VoIP با سیگنال های دیجیتال کار می کند و تنها نیازمند یک اتصال اینترنت نظیر DSL است. بر این اساس، این روش با کاربری آسان تر، می تواند کیفیت به مراتب بالاتری را با هزینه بسیار اندک در اختیار کاربران قرار دهند.
ویژگی ها و مزایای VoIP شرکت ارتباطات رویان:
  • -کیفیت بالا و کم نظیر صدای مکالمه
  • -حداقل تاخیر زمانی در مکالمه
  • -وضوح و شفافیت صدا، بدون وجود خدشه و انعکاس در صدا
  • -سادکی و سهولت کاربری
  • -قیمت مناسب مکالمات
  • -امکان استفاده در هرجای ایران فقط با داشتن اینترنت و ....

 

شرکت مهندسی ره آورد ارتباطات رویان با ارائه خدماتی منحصر به فرد و با اطمینان خاطر از کیفیت خدمات و تضمین آن ها خدمات را برای مشتریان گرامی عرضه می دارد.

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.