سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- سیرمان , نرم افزار , نمایندگی , حسابداری , تحت وب ,تحت ویندوز , تحت اندروید, پیمانکاری, تولیدی,

پیاده سازی بسته ای نرم افزاری دارای امکانات ساده تر و قیمت مناسب تر و متناسب با سلایق کاربران شرکتهایی با حجم تراکنش کمتر ما را بر آن داشت تا تولید بسته جامع نرم افزاری سیرمان را به بازار ارائه نماییم  تا بتوانیم طیف وسیعتری از کاربران را از مزایای محصولات خود بهرمند سازیم. محصول پیش رو حاصل 10 سال تلاش پیوسته واحدهای مختلف گروه نرم افزاری زروان می باشد.که شامل بسته ای مختلف نرم افزاری با قیمت بسیار مناسب می باشد: نرم افزار حسابداری مالی سیرمان نرم افزار  مدیریت فروش سیرمان نرم افزار مدیریت انبارسیرمان نرم افزار مدیریت وجوه  سیرمان نرم افزار حقوق ودستمزد سیرمان نرم افزار مدیریت اموال سیرمان کاربری آسان و محیط زیبا : یکپارچه بودن و محیط زیبا و استفاده از تکنولوژی ها و فن آوری های جدید نرم افزاری که موجب کارایی آسان و کاربر پسند محصول گردیده است. کارایی بالا : باتوجه به تجربه بسیار کارآمد گروه نرم افزاری زروان در پیاده سازی نرم افزار ها نرم افزار یکپارچه سیرمان دارای کارایی بالا میباشد. پشتیبانی سریع و به  موقع :

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
نرم افزار یکپارچه مالی و اداری سیرمان

نرم افزار یکپارچه مالی و اداری سیرمان

نرم افزار یکپارچه مالی و اداری سیرمان
مشهد -بلوار معلم -بین معلم 43 و 45 - پلاک 641 - واحد 2

sales@zarvangroup.com
۲۷۲۸

توضیحات

پیاده سازی بسته ای نرم افزاری دارای امکانات ساده تر و قیمت مناسب تر و متناسب با سلایق کاربران شرکتهایی با حجم تراکنش کمتر ما را بر آن داشت تا تولید بسته جامع نرم افزاری سیرمان را به بازار ارائه نماییم  تا بتوانیم طیف وسیعتری از کاربران را از مزایای محصولات خود بهرمند سازیم.

محصول پیش رو حاصل 10 سال تلاش پیوسته واحدهای مختلف گروه نرم افزاری زروان می باشد.که شامل بسته ای مختلف نرم افزاری با قیمت بسیار مناسب می باشد:

نرم افزار حسابداری مالی سیرمان

نرم افزار  مدیریت فروش سیرمان

نرم افزار مدیریت انبارسیرمان

نرم افزار مدیریت وجوه  سیرمان

نرم افزار حقوق ودستمزد سیرمان

نرم افزار مدیریت اموال سیرمان

کاربری آسان و محیط زیبا :

یکپارچه بودن و محیط زیبا و استفاده از تکنولوژی ها و فن آوری های جدید نرم افزاری که موجب کارایی آسان و کاربر پسند محصول گردیده است.

کارایی بالا :

باتوجه به تجربه بسیار کارآمد گروه نرم افزاری زروان در پیاده سازی نرم افزار ها نرم افزار یکپارچه سیرمان دارای کارایی بالا میباشد.

پشتیبانی سریع و به  موقع :

واحد پشتیبانی شرکت زروان به عنوان یک واحد مستقل حهت ارائه خدمات پشتیبانی و پس از فروش در سراسر کشور به مشتریان گرامی به عنوان یکی از اصلی ترین واحد های کاری ارائه خدمات خود را به صورت حضوری ، اینترنتی و از طریق وب سایت شرکت ارائه می نماید.

معماری چند لایه و مبتنی بر استاندارد:

استفاده از آخرین فن آوری ها و استانداردهای موجود در طراحی نرم افزارها موجب انعطاف پذیری ، حفظ کارایی نرم افزارها همزمان با افزایش کاربران و توان پشتیبانی و پیاده سازی نرم افزارها را با یک رویکرد مناسب به وجود آورده است.

 

گزارش ساز قوی :

استفاده از نرم افزارCrystal Report   و به کار گیری آن در نرم افزارهای سیرمان به عنوان قویترین هستهساخت گزارش که تاکنون از طرف شرکت Microsoft   مورد تایید قرار گرفته است موجب شده است که امکان ساخت ، ویرایش و طراحی گزارشات جدید توسط کاربران را فراهم آورد

یکپارچگی و عدم وجود محدودیت و سطوح متعدد :

تحت شبکه بودن تمام نرم افزارها و عدم وجود محدودیت در تعداد کاربران شبکه بدون دریافت هزینه اضافی و یکپارچه بودن تمام اطلاعات در تمام نرم افزارها و انتشار این اطلاعات در تمام سیستم ها و سطوح متعدد حساب ها به صورت شناور و ماتریسی ( تا 5 سطح تفصیلی ) به عنوان یکی از ویژگی های برتر سیرمان می باشد . همچنین امکان اتصال به نرم افزارها به صورت یکپارچه و آنلاین از هر نقطه از دنیا میسر می باشد.

قیمت مناسب محصولات :

بدون شک قیمت مناسب محصولات سیرمان با کیفیت بالایی که دارد در مقایسه با محصولات مشابه ، توان قدرت رقابتی محصولات شرکت را بسیار بالا برده است و به عنوان یکی از ویژگی های برتر در خرید محصولات توسط مشتریان تلقی می شود.

 

همیشه بهنگام :

نگارش نسخه جدید سیرمان پس از تست توسط واحد تست محصول به بازار عرضه شده و به صورت رایگان و از طریق وب سایت وداخل نرم افزارها قابل بروز رسانی میباشد.

پذيرش نمايندگي فعال در سراسر کشور.

جهت اخذ نمايندگي با شماره 09158203045 و يا وب سايت www.zarvangroup.com مراجعه فرماييد.

sales@zarvangroup.com

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.