سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- ترن اروپا,قطار اروپا,تیکت قطار اروپا,بلیط قطار,اروپا,ویزای اروپا,ویزای شینگن, مشاوره ی ترن اروپا,نرخ ترن اروپا,

جهانگیر گشت آسمان=مجری مستقیم قطار داخلی اروپا (ایتالیا)  با سلام: شرکت خدمات گردشگری و جهانگردی جهانگیر گشت آسمان(www.jahangirgasht.com) ،مجری مستقیم رزرو بلیط قطار-ترن اروپا ITALO/THALYS/SJ/EUROSTAR/ در ایران و خاورمیانه  بوده و دارای رزرو 24 ساعته قطار اروپا است. برای رزرو قطار  اروپا کافیست سری به وبسایت ما www.jahangirgasht.com و یا با شماره تلفن های:22905076-26410130الی 32 تماس حاصل فرمایید همچنین در صورت اتمام وقت اداری میتوانید با شماره همراه(09381106553) تماس بگیرید.(تخفیف ویژه برای برخی سنین) Destinations: یونان-اسپانیا-ایتالیا-اتریش-فرانسه-آلمان-انگلستان-بلژیک-هلند-لهستان-سویس-رومانی-پرتغال-مجارستان-جمهوری چک-فنلاند-نروژ-دانمارک-ایرلند-سوئد-کره جنوبی-ژاپن-روسیه-ترکیه-بلغارستان-کرواسی-لوکزانبورگ-کانادا-اسلوونی-اسلوواکی-استرالیا. و اما مزایای سفر با قطار!!!!!   مزایای سفر با قطار در مقایسه با هواپیما:   ایستگاه های قطار در مراکز شهر ها هستند و اغلب در کنار آنها ایستگاه تاکسی و مترو به فراوانی  وجود دارد. در

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
رزرو شبانه روزی قطار اروپا

رزرو شبانه روزی قطار اروپا

رزرو شبانه روزی قطار اروپا
تهران،خیابان شهید دستگردی(ظفر)،خیابان فرید افشار،بلوار آرش شرقی،خیابان دلیری،کوچه ی حیدری،پلاک 48،ط1

armin.lashgari@yahoo.com
۲۴۵۱

توضیحات

جهانگیر گشت آسمان=مجری مستقیم قطار داخلی اروپا (ایتالیا)

 با سلام:

شرکت خدمات گردشگری و جهانگردی جهانگیر گشت آسمان(www.jahangirgasht.com) ،مجری مستقیم رزرو بلیط قطار-ترن اروپا ITALO/THALYS/SJ/EUROSTAR/ در ایران و خاورمیانه  بوده و دارای رزرو 24 ساعته قطار اروپا است. برای رزرو قطار  اروپا کافیست سری به وبسایت ما www.jahangirgasht.com و یا با شماره تلفن های:22905076-26410130الی 32 تماس حاصل فرمایید همچنین در صورت اتمام وقت اداری میتوانید با شماره همراه(09381106553) تماس بگیرید.(تخفیف ویژه برای برخی سنین)

Destinations:

یونان-اسپانیا-ایتالیا-اتریش-فرانسه-آلمان-انگلستان-بلژیک-هلند-لهستان-سویس-رومانی-پرتغال-مجارستان-جمهوری چک-فنلاند-نروژ-دانمارک-ایرلند-سوئد-کره جنوبی-ژاپن-روسیه-ترکیه-بلغارستان-کرواسی-لوکزانبورگ-کانادا-اسلوونی-اسلوواکی-استرالیا.

و اما مزایای سفر با قطار!!!!!

 

مزایای سفر با قطار در مقایسه با هواپیما:

  ایستگاه های قطار در مراکز شهر ها هستند و اغلب در کنار آنها ایستگاه تاکسی و مترو به فراوانی  وجود دارد. در نتیجه با انتخاب قطار هزینه  رسیدن به ایستگاه کم  و  در وقت خود بسیار صرفه جویی میکنید.

در سفر با قطار کافی است 20 دقیقه قبل از حرکت قطار در ایستگاه باشید. مراحل کنترل پاسپورت و تشریفات چک کردن بار وجود ندارد. محدودیت وزن بار ندارید. میتوانید هر مقدار که میخواهید چمدانتان را از سوغاتیها پر کنید. در صورت همراه داشتن دوچرخه و اسکی  میتوانید وسایل را به واگن بار تحویل دهید.

برنامه حرکت قطارها بسیار دقیق و متنوع است. شما میتوانید نزدیک ترین ساعت حرکت به برنامه خود را انتخاب کنید. برای مثال  در مسیرهای اصلی داخل ایتالیا هر یک ساعت یک قطار حرکت دارد  یا در مسیر پاریس به لندن روزانه 19 قطار در هر طرف حرکت دارند.

 اکثر فرودگاه ها خارج شهر هستند حداقل 20 تا بعضی مواقع 60 کیلومتر با شهر فاصله دارند. تعداد فرودگاهایی که متصل به شبکه مترو هستند انگشت شمار است و در اغلب موارد تنها وسیله در دسترس تاکسی است که هزینه بالایی دارد. بعلاوه به دلیل خارج از شهر بودن فرودگاه ها زمان بیشتری در راه خواهید بود.حداقل 2 ساعت قبل از پرواز برای انجام تشریفات کنترل پاسپورت و بار باید در فرودگاه حضور داشته باشید.در اکثر پروازهای داخلی اروپا باید به تعداد و وزن چمدان هایتان بار بخرید که در اکثر مواقع هزینه بالایی دارند.برنامه پروازها محدود است  ممکن است در یک مسیر صبح، ظهر و عصر پرواز وجود داشته باشد.

     
 

در مسیرهای طولانی  قطار شب رو را پیشنهاد میکنیم. با توجه به تعداد مسافران میتوان کوپه های 6،4،3،2 و 1 تخته را انتخاب کرد.

کوپه های 1 و 2 تخته حمام و دستشویی اختصاصی دارند. هزینه صبحانه و برخی موارد شام در بلیت لحاظ شده است.

سفر با قطار کمترین آلودگی را برای محیط زیست دارد. برای همین سفر با قطار را سفر سبز نام نهاده اند.

بلیت های قطار دارای شرایط کنسلی راحتی هستند. برای مثال بیشتر بلیت های قطار تا 3 روز قبل از حرکت 80% بازپرداخت دارند.

در طول پرواز باید در صندلی خود بنشینید و فقط ابرها را نگاه کنید!

هواپیما فقط به شهرهای بزرگ و اصلی هر کشور وارد میشود. همه ی  شهرهای اروپا فرودگاه ندارند.

حرکت هواپیما کاملا به شرایط جوی وابسته است.

بلیت پروازهای ارزان داخل اروپا یا امریکا بعد از صدور به هیچ عنوان قابل بازپرداخت نیستند.

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.