سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- معرفی جدیدترین مواد مخدر و روانگردانهای خانمانسوز,مواد مخدر جدید گل,کروکودیل و,علایم مخرب و عوارض هولناک بعد از مصرف این مواد,چگونگی تشخیص و شناسایی این مواد,چگونگی مصرف آنان,دلایل گرایش جوانان به سمت این مواد مخرب,چگونگی درمان,عوامل و راهکارهای درمان این بیماران,

ما در گروه آموزشی آردا سعی بر این داشتیم تا محصولی را آماده و معرفی نماییم تا بلکه بتوانیم در ریشه کن کردن اعتیاد و درمان معتاد بیمار گامی مؤثر برداشته باشیم. این کتاب در حد خود کم نظیر است چرا که در این کتاب الکترونیکی به معرفی جدیدترین مواد مخدر و روانگردان های خانمانسوز همچون گل،کروکودیل و ... و علایم مخرب بعد از مصرف آن،چگونگی تشخیص و شناسایی این مواد،چگونگی مصرف آنان،عوارض هولناک بعد از مصرف آنان،چه عواملی باعث کشیده شدن جوانان به سمت این مواد میشود،چگونگی درمان،چه عواملی و راهکارهایی را در درمان این معتادین بیمار باید در نظر گرفت و عمل کرد،چگونگی پیدایش این مواد و اینکه روانگردانها از کجا می آیند و... پرداخته ایم و از تمامی دانش 7 پزشک و متخصص و کارشناس ترک اعتیاد و روان پزشک و مدیران کل و کارشناس پزشکی قانونی کشورمان در این زمینه ها بهره جسته ایم. ما در گروه آموزشی آردا این کتاب را با یک قیمت استثنایی 5000 تومان عرضه داشته ایم چرا که بیشترین هدف ما قبل از اینکه مالی باشد سعی داریم در درمان بیماران معتاد و شناسایی جدیدترین مواد مخدر و روانگردان های مخرب و عوارض آنان و پیشگیری

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
مواد مخدر جدید گل،کروکودیل و... و عوارض هولناک این مواد و راههای درمان آن

مواد مخدر جدید گل،کروکودیل و... و عوارض هولناک این مواد و راههای درمان آن

مواد مخدر جدید گل،کروکودیل و... و عوارض هولناک این مواد و راههای درمان آن
hadikhayyatiarda@gmail.com
۲۴۶۱

توضیحات

ما در گروه آموزشی آردا سعی بر این داشتیم تا محصولی را آماده و معرفی نماییم تا بلکه بتوانیم در ریشه کن کردن اعتیاد و درمان معتاد بیمار گامی مؤثر برداشته باشیم. این کتاب در حد خود کم نظیر است چرا که در این کتاب الکترونیکی به معرفی جدیدترین مواد مخدر و روانگردان های خانمانسوز همچون گل،کروکودیل و ... و علایم مخرب بعد از مصرف آن،چگونگی تشخیص و شناسایی این مواد،چگونگی مصرف آنان،عوارض هولناک بعد از مصرف آنان،چه عواملی باعث کشیده شدن جوانان به سمت این مواد میشود،چگونگی درمان،چه عواملی و راهکارهایی را در درمان این معتادین بیمار باید در نظر گرفت و عمل کرد،چگونگی پیدایش این مواد و اینکه روانگردانها از کجا می آیند و... پرداخته ایم و از تمامی دانش 7 پزشک و متخصص و کارشناس ترک اعتیاد و روان پزشک و مدیران کل و کارشناس پزشکی قانونی کشورمان در این زمینه ها بهره جسته ایم. ما در گروه آموزشی آردا این کتاب را با یک قیمت استثنایی 5000 تومان عرضه داشته ایم چرا که بیشترین هدف ما قبل از اینکه مالی باشد سعی داریم در درمان بیماران معتاد و شناسایی جدیدترین مواد مخدر و روانگردان های مخرب و عوارض آنان و پیشگیری و درمان بیماران معتاد و داشتن جامعه ای عاری از هرگونه مواد مخدر و معتاد مؤثر باشیم. پس امیدواریم با تهیه این کتاب و با شناخت و عمل به راهکارهای ارائه شده در آن گامی مثبت به سوی آینده ای و جامعه ای بدون هرگونه مواد مخدر و روانگردان و معتاد برداشته باشیم. در ضمن کاربران عزیز بعد از پرداخت وجه به صورت اینترنتی و خرید موفق محصول، لینک دانلود به صورت خودکار برای شما نمایان خواهد شد که همان لحظه می توانید محصول مورد نظر را دانلود نمایید. همچنین سعی نمایید بعد از پرداخت وجه شماره پیگیری یا واریزی را یاداشت فرمایید تا اگر احیانا مشکلی در دانلود محصول پیش آمد از طریق ایمیل وب سایت هادی آردا ما را مطلع فرمایید تا محصول مورد نظر به ایمیل شما فرستاده شود،همچنین هرگونه انتقاد یا نظرات و یا پیشنهادی در مورد محصولات ارائه شده یا وب سایت ما و یا هرگونه پیشنهادی در مورد محصولات دلخواهتان دارید برای ما ارسال فرمایید.
آدرس ایمیل: hadikhayyatiarda@gmail.com
آدرس وب سایت: www.hadiarda.ir
کاربران عزیز دقت فرمایید شما در صفحه اصلی وب سایت www.hadiarda.ir  قیمت این محصول رو 4878 تومان ملاحظه می فرمایید و این به این دلیل است که درگاه پرداخت الکترونیک payline بابت خرید هر محصول اینترنتی توسط کاربران از حساب کاربران 2/5 درصد از کل مبلغ محصول به عنوان کارمزد از کاربران دریافت میکند، به همین خاطر برای اینکه این کارمزد را شما پرداخت نکنید، ما خودمان این مبلغ 2/5 درصد کارمزد را از کل مبلغ محصول کم کردیم تا شما فقط همان مبلغ 5000 تومان را بابت خرید این محصول پرداخت نمایید. پس قیمت محصول را در صفحه اصلی وب سایت www.hadiarda.ir  4878 تومان ملاحظه می فرمایید ولی در واقع قیمت پرداختی شما برای خرید این محصول 5000 تومان است.
 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر




ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.