سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- نرم افزار مالی,سیستم مالی,دانلود نرم افزار,دانلود نرم افزار رایگان,نرم افزار رایگا,نرم افزار انبارداری رایگان,فروشگاه اینترنتی,طراحي سايت,طراحي فروشگاه,

نرم افزار مدیریت مراکز پزشکی آرا سیستم مدیریت مراکز پزشکی آرا ، راهکار جامع و ارزشمند در راستای مدیریت و کنترل امور اداری و حسابداری مراکز پزشکی اعم از مطب ، کلینیک ، درمانگاه ، مراکز پزشکی ، دندانپزشکی ، پذیرش بیمارستان و … قابل استفاده به دو صورت تک کابره و تحت شبکه میباشد . امکانات کلی نرم افزار : 1. امکان تعریف علت های مراجعه بیماران جهت ثبت در پرونده بیماران 2. امکان ثبت سوابق پزشکی از قبل تعیین شده باتوجه به تخصص و حوزه فعالیت مطب یا درمانگاه جهت درج در پرونده بیمار 3. امکان گروه بندی بیماران و مراجعین 4.امکان تفکیک بیماران بر اساس نوع پذیرش 5. سیستم تشکیل پرونده بیماران و مراجعین به همراه اطلاعات کامل و تکمیلی با اختصاص شماره پرونده و ثبت سوابق پزشکی 6. امکان درج انواع تصاویر مربوط به دوره درمانی ، آزمایشات و یا سوابق پزشکی بیمار 7. امکان تعریف انواع تعرفه های خدمات تشخیصی ودرمانی قابل ارائه در مرکز با قابلیت گروه بندی و امکان فعال/ غیر فعال شدن خدمات 8. امکان تعریف کارکنان درمانگاه و یا کلینیک شامل پزشکان ، خدمت دهندگان و پرسنل 9. امکان تعریف دستیار یا پرست

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
نرم افزار مدیریت مراکز پزشکی آرا

نرم افزار مدیریت مراکز پزشکی آرا

نرم افزار مدیریت مراکز پزشکی آرا
مشهد بلوار سجاد 4راه خیام بین بیستون و پیام مجتمع 1001

adv1.ara@hotmail.com
۱۰۴۳۲

توضیحات
نرم افزار مدیریت مراکز پزشکی آرا سیستم مدیریت مراکز پزشکی آرا ، راهکار جامع و ارزشمند در راستای مدیریت و کنترل امور اداری و حسابداری مراکز پزشکی اعم از مطب ، کلینیک ، درمانگاه ، مراکز پزشکی ، دندانپزشکی ، پذیرش بیمارستان و … قابل استفاده به دو صورت تک کابره و تحت شبکه میباشد . امکانات کلی نرم افزار : 1. امکان تعریف علت های مراجعه بیماران جهت ثبت در پرونده بیماران 2. امکان ثبت سوابق پزشکی از قبل تعیین شده باتوجه به تخصص و حوزه فعالیت مطب یا درمانگاه جهت درج در پرونده بیمار 3. امکان گروه بندی بیماران و مراجعین 4.امکان تفکیک بیماران بر اساس نوع پذیرش 5. سیستم تشکیل پرونده بیماران و مراجعین به همراه اطلاعات کامل و تکمیلی با اختصاص شماره پرونده و ثبت سوابق پزشکی 6. امکان درج انواع تصاویر مربوط به دوره درمانی ، آزمایشات و یا سوابق پزشکی بیمار 7. امکان تعریف انواع تعرفه های خدمات تشخیصی ودرمانی قابل ارائه در مرکز با قابلیت گروه بندی و امکان فعال/ غیر فعال شدن خدمات 8. امکان تعریف کارکنان درمانگاه و یا کلینیک شامل پزشکان ، خدمت دهندگان و پرسنل 9. امکان تعریف دستیار یا پرستار یا خدمت دهنده برای گزارش از خدمات ارائه شده در پرونده ها 10. پذیرش بیمار / مراجعه کننده و صدور نوبت پزشک بصورت اتوماتیک با قابلیت چاپ حرارتی فیش 11. امکان ثبت شرح حال ، نسخ و گزارشات ارائه شده توسط پزشک 12. ارسال اتوماتیک نسخه ایجاد شده توسط پزشک به داروخانه عملیات مالی : 1. امکان تعریف صندوق ، پایانه های POS 2. امکان تعریف هزینه ها و درآمد های کلینیک به تعداد نامحدود 3. امکان دریافت و پرداخت نقدی توسط کاربر برای پذیرش بیمار 4. امکان ثبت هزینه های پرداختی 5. امکان ثبت درآمد های دریافتی 6. امکان ثبت حواله حساب ها ( انتقال وجه ) عملیات داروخانه : 1. امکان تعریف واحد های اندازه گیری 2. امکان تعریف انبارها به همراه بخش ها و قسمت های آن 3. امکان تعریف اشکال دارویی ، اجازه مصرف 4. امکان تعریف گروههای دارویی 5. امکان تعریف دستور مصرف داروها به تعداد نامحدود برای هر دارو 6. امکان تعریف داروسازان 7. اختصاص موجودی اولیه به تفکیک انبار برای داروها 8. سیستم انبارداری و داروخانه جهت کنترل ورود و خروج کالا یا دارو 9. فاکتور خرید ، فروش ، برگشت از خرید و برگشت از فروش دارو 10. عملیات فروش با قابلیت استفاده از نسخه پزشک به صورت اتوماتیک گزارشات : 1. گزارشات لیست بیماران و مراجعین 2. گزارش سوابق پزشکی بیماران و مراجعین 3. گزارش لیست پرسنل ، پزشکان و خدمت دهندگان 4. گزارش لیست پرسنل ، پزشکان و خدمت دهندگان 5. گزارش خلاصه حساب اشخاص 6. گزارش لیست بدهکاران / بستانکاران و اشخاص بی حساب 7. گزارش جامع اطلاعات پذیرش بیماران و مراجعین 8. گزارش دریافتی های صندوق و پایانه POS در قسمت پذیرش کلینیک 9. گزارش ریز عملکرد صندوق / پایانه POS / درآمد / هزینه 10. گزارش خلاصه حساب صندوق / پایانه POS / درآمد / هزینه 11. گزارش حواله حساب ها 12. گزارش موجودی تعدادی و ریالی انبارها به تفکیک داروها 13. لیست مشخصات داروها با قابلیت جستجو بر اساس تمامی آیتم ها 14. گزارش کارتکس کالا 15. گزارش کارتکس خدمات 16. گزارش خلاصه عملکرد خدمات / دستگاه ها و ... سایر امکانات : 1. تعریف کاربران با قابلیت تعیین سطح دسترسی 2. گزارش ریز عملکرد کاربران 3. تعریف سال مالی 4. تهیه و بازیابی پشتیبان برای اطلاعات بیشتر و یا خرید نرم افزار با شماره های زیر تماس حاصل نمائید. تماس با انفورماتیک آرا : 05138697940 - 09152451541 sale.ara@hotmail.com www.AraSoft.ir آدرس : مشهد بلوار سجاد 4راه خیام بین بیستون و پیام مجتمع 1001

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.