سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- بولاردهای هیدرولیکی,

این دسته از محصولات شامل بولاردهای ثابت، خودکار و نیمه خودکار می باشند که قابلیت کنترل از راه دور را نیز داشته و امکان نصب آن در معابر، محدوده پیاده روها و مکانهای مختلف وجود دارد. مدل های مختلف این محصول با ترکیبات ضد زنگ، مجهز به ادوات کنترلی با سیستم های مکانیکی بوده که در برابر خرد شدن مقاومند. نمونه امنیتی دارا گواهینامه TECNUN از موسسه فنی مهندسی دانشگاه ناوارا می باشد که تحت آزمایشات مختلف انجام داده شده می تواند فشاری برابر 5/2 تن با سرعت 70km/hr را متحمل شود. انواع مختلف این نمونه جهت مصارف امنیتی و ضد تروریستی، جلوگیری از سرقت و همچنین نصب در پارکینگها ، پارکها، موزه ها، خیابنها، محدوده پیاده روها، وزارتخانه ها و ... طراحی گردیده است. روشهای کنترل بولاردها: 1-کنترل از راه دور 2-کارت های مغناطیسی 3-کنترل توسط تلفن همراه 4-سیستم کنترل جامع مرکزی 5-سیستم های کنترلی هوشمند نمونه های مختلف این کالا از موادی چون استیل ضد زنگ، روکش پلاستیکی، گرانیت، رزین، پلی استر صنعتی، تشکیل گردیده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت www.btk.ir دیدن نمایید. معصومه برهانی

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
بولاردهای هیدرولیکی

بولاردهای هیدرولیکی

۳۰۶۵

توضیحات

این دسته از محصولات شامل بولاردهای ثابت، خودکار و نیمه خودکار می باشند که قابلیت کنترل از راه دور را نیز داشته و امکان نصب آن در معابر، محدوده پیاده روها و مکانهای مختلف وجود دارد.
مدل های مختلف این محصول با ترکیبات ضد زنگ، مجهز به ادوات کنترلی با سیستم های مکانیکی بوده که در برابر خرد شدن مقاومند.
نمونه امنیتی دارا گواهینامه TECNUN از موسسه فنی مهندسی دانشگاه ناوارا می باشد که تحت آزمایشات مختلف انجام داده شده می تواند فشاری برابر 5/2 تن با سرعت 70km/hr را متحمل شود.
انواع مختلف این نمونه جهت مصارف امنیتی و ضد تروریستی، جلوگیری از سرقت و همچنین نصب در پارکینگها ، پارکها، موزه ها، خیابنها، محدوده پیاده روها، وزارتخانه ها و ... طراحی گردیده است.
روشهای کنترل بولاردها:
1-کنترل از راه دور
2-کارت های مغناطیسی
3-کنترل توسط تلفن همراه
4-سیستم کنترل جامع مرکزی
5-سیستم های کنترلی هوشمند
نمونه های مختلف این کالا از موادی چون استیل ضد زنگ، روکش پلاستیکی، گرانیت، رزین، پلی استر صنعتی، تشکیل گردیده است.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت www.btk.ir دیدن نمایید.
معصومه برهانی زاد
تلفن : 7-66487085
فکس : 66415883
ایمیل: mborhanizad@gmail.com
با ارسال شماره و تاریخ فاکتور دریافتی به صورت SMS به شماره موبایل 09128044460 ، به میزان 5 % از تخفیف بهره مند شوید.

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.