سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- فروش سگ, فروشگاه سگ, سگ نگهبان, جرمن شپرد, دوبرمن, روتوايلر , هاسکي ,سرابي , توله ژرمن ,

فروش انواع سگ هاي نگهبان گروه اهواز پت آماده ي خريد و فروش انواع سگهاي نگهبان خانه، گاراژ، کارخانه و کارگاه هاي شما عزيزان مي باشد. از امام علي ( ع ) در روضه الجنان نقل شده است: در اين حيوان ( سگ ) ده خصلت است که مومن به داشتن آن سزاوار است . نخست آنکه سگ را در ميان مردم قدري نيست و اين همان حال مسکينان و بيچارگان است. دوم آنکه مالي از آن او نيست و اين همان صفت مجردان است. سوم آنکه او را خانه و لانه اي معين نيست و هرجا که رود رفته است و اين علامت متوکلان است. چهارم آنکه اغلب اوقات گرسنه است و اين عادت صالحان است. پنجم آنکه اگر او صد تازيانه ار دست صاحب خود خود در خانه او را رها نمي کند و اين صفت مريدان است. ششم آنکه شب هنگام بجز اندکي نمي آرامد و اين حالت محبان و دوست داران است. هفتم آنکه رانده مي شود و ستم مي کشد ليکن چون بخوانددش بدون دلگيري باز مي گردد و اين نشان فروتنان است. هشتم آنکه به هر خوراک که صاحبش به او راضي است و اين حال قانعان است. نهم آنکه بيشتر اوقات لب فروبسته و خاموش است و اين علامت خايفان است. دهم آنکه چون بميرد ميراثي به

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
فروش انواع سگ هاي نگهبان

فروش انواع سگ هاي نگهبان

فروش انواع سگ هاي نگهبان
اهواز

Advmsks.kordzangene@gmail.com
۳۵۵۲

توضیحات
فروش انواع سگ هاي نگهبان گروه اهواز پت آماده ي خريد و فروش انواع سگهاي نگهبان خانه، گاراژ، کارخانه و کارگاه هاي شما عزيزان مي باشد. از امام علي ( ع ) در روضه الجنان نقل شده است: در اين حيوان ( سگ ) ده خصلت است که مومن به داشتن آن سزاوار است . نخست آنکه سگ را در ميان مردم قدري نيست و اين همان حال مسکينان و بيچارگان است. دوم آنکه مالي از آن او نيست و اين همان صفت مجردان است. سوم آنکه او را خانه و لانه اي معين نيست و هرجا که رود رفته است و اين علامت متوکلان است. چهارم آنکه اغلب اوقات گرسنه است و اين عادت صالحان است. پنجم آنکه اگر او صد تازيانه ار دست صاحب خود خود در خانه او را رها نمي کند و اين صفت مريدان است. ششم آنکه شب هنگام بجز اندکي نمي آرامد و اين حالت محبان و دوست داران است. هفتم آنکه رانده مي شود و ستم مي کشد ليکن چون بخوانددش بدون دلگيري باز مي گردد و اين نشان فروتنان است. هشتم آنکه به هر خوراک که صاحبش به او راضي است و اين حال قانعان است. نهم آنکه بيشتر اوقات لب فروبسته و خاموش است و اين علامت خايفان است. دهم آنکه چون بميرد ميراثي به جاي نمي گذارد و اين حالت زاهدان است. وب: www.ahvazpet.ir وبلاگ: http://AhvazPet.Blpgfa.com جهت سفارش از ساعت 13:00 الي 22:00 با شماره 09358954006 تماس بگيريد.

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.