سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- تجهیزات فیبر نوری , تجهیزات شبکه , فیبر نوری , کابل فیبر نوری , انواع فیبر نوری , فروش فیبر نوری , فروش کابل فیبر نوری , تار نوری , فیبر نوری در ایران ,

کابل فیبر نوری نوعی رسانه ی انتقال سریع با پهنای باند بالا می باشد که امروزه جایگاه ویژه ای در ارتباطات دارد. در ارتباطات با مسافت بالا استفاده از فیبر نوری بسیار مقرون به صرفه می باشد. کابل فیبر نوری Datwyler در انواع single mode و multi mode تولید شده است که دارای کارایی indoor و outdoor می باشند. این کابل ها به دلیل استفاده از مواد با کیفیت بالا در ساخت فیبر و غلاف آن ها دارای انعطاف پذیری ومقاومت بالا می باشند. همچنین این کابل ها ضد حریق می باشند. کابل های فیبر نوری Datwyler با قابلیت Customized بودنشان دارای محبوبیت ویژه ای بین مشتریان می باشند. نماینده ی Datwyler سوئیس دارای امکان فراهم کردن فیبر های مورد تقاضای مشتری با ویژگی های مد نظر آنها در کوتاهترین زمان و کمترین هزینه می باشد. این دفتر فروش با ارائه ی انواع کابل با لایه محافظ Loose Tube و Tight Buffer در انواع مختلف داکتی، هوائی، داکتی-هوائی و برای مصارفIndoor و Outdoor و... جایگاه خاصی در صنعت فیبر نوری دارد. برای اطلاع از انواع مدل های فیبر نوری Datwyler ارائه شده توسط این شرکت بر روی لین

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
mb.noor@ymail.com
۳۸۲۹

توضیحات

کابل فیبر نوری نوعی رسانه ی انتقال سریع با پهنای باند بالا می باشد که امروزه جایگاه ویژه ای در ارتباطات دارد. در ارتباطات با مسافت بالا استفاده از فیبر نوری بسیار مقرون به صرفه می باشد.
کابل فیبر نوری Datwyler در انواع single mode و multi mode تولید شده است که دارای کارایی indoor و outdoor می باشند. این کابل ها به دلیل استفاده از مواد با کیفیت بالا در ساخت فیبر و غلاف آن ها دارای انعطاف پذیری ومقاومت بالا می باشند. همچنین این کابل ها ضد حریق می باشند.
کابل های فیبر نوری Datwyler با قابلیت Customized بودنشان دارای محبوبیت ویژه ای بین مشتریان می باشند.
نماینده ی Datwyler سوئیس دارای امکان فراهم کردن فیبر های مورد تقاضای مشتری با ویژگی های مد نظر آنها در کوتاهترین زمان و کمترین هزینه می باشد.
این دفتر فروش با ارائه ی انواع کابل با لایه محافظ Loose Tube و Tight Buffer در انواع مختلف داکتی، هوائی، داکتی-هوائی و برای مصارفIndoor و Outdoor و... جایگاه خاصی در صنعت فیبر نوری دارد.
برای اطلاع از انواع مدل های فیبر نوری Datwyler ارائه شده توسط این شرکت بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

http://www.opticalfiberco.com/product/optical-fiber-cable

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.