سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- باسکول ترازو دیجیتال لودسل نمایشگر باسکول چرخدار کفی جاده ای گارانتی استاندارد توزین اعتماد کارا توزین ,

گروه صنعتی اعتماد با دستیابی به دانش فنی لازم و بیش از 25 سال تجربه در تولید انواع سیستمهای توزین از معتبرترین تولید کنندگان صنعت توزین در ایران می باشد. این مجموعه قصد دارد با ارائه محصولاتی کیفیت محور و جدید با رعایت کامل حقوق مصرف کنندگان و فروشندگان در پارامترهای مختلف مانند: قیمت ، کیفیت و خدمات پس از فروش تحولی شگرف در صنعت توزین کشور عزیزمان ایجاد نماید. ما بنا به نیازهای موجود تولیدات و خدمات متنوعی را به صنایع کشور عرضه نموده ایم از آن جمله:  باسکول های جاده ای تریلی کش، کامیون کش و خاور کش در ظرفیت های مختلف  ترازوهای صنعتی در ابعاد و ظرفیتهای مختلف  باسکولت های سبک با ابعاد مختلف و بسته بندی بی نظیر در ظرفیت های مختلف  باسکول های کفی تک لودسل در ابعاد و ظرفیت های مختلف  باسکول های کلاسیک با چرخ چدنی در ظرفیت های 300 و 500 کیلو گرم (کاملا جدید)  باسکول های کفی تک فریم چهار لودسل در ابعاد و ظرفیت های مختلف  انواع باسکول های دام کش ، لاشه کش و سقفی کشتارگاهی  سیستم های ابتکاری و جدید توزین (فرقون و کمپرسی دیجیتال) برای مرغداری ها و دامداری ها  باسکول ها

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
فروش و تولید انواع ترازو و باسکول دیجیتال

فروش و تولید انواع ترازو و باسکول دیجیتال

فروش و تولید انواع ترازو و باسکول دیجیتال
خیابان آزادی-جنب مترو توحید-ساختمان 183-واحد 2

towzinpart.co@gmail.com
۳۶۱۷

توضیحات
گروه صنعتی اعتماد با دستیابی به دانش فنی لازم و بیش از 25 سال تجربه در تولید انواع سیستمهای توزین از معتبرترین تولید کنندگان صنعت توزین در ایران می باشد. این مجموعه قصد دارد با ارائه محصولاتی کیفیت محور و جدید با رعایت کامل حقوق مصرف کنندگان و فروشندگان در پارامترهای مختلف مانند: قیمت ، کیفیت و خدمات پس از فروش تحولی شگرف در صنعت توزین کشور عزیزمان ایجاد نماید. ما بنا به نیازهای موجود تولیدات و خدمات متنوعی را به صنایع کشور عرضه نموده ایم از آن جمله:  باسکول های جاده ای تریلی کش، کامیون کش و خاور کش در ظرفیت های مختلف  ترازوهای صنعتی در ابعاد و ظرفیتهای مختلف  باسکولت های سبک با ابعاد مختلف و بسته بندی بی نظیر در ظرفیت های مختلف  باسکول های کفی تک لودسل در ابعاد و ظرفیت های مختلف  باسکول های کلاسیک با چرخ چدنی در ظرفیت های 300 و 500 کیلو گرم (کاملا جدید)  باسکول های کفی تک فریم چهار لودسل در ابعاد و ظرفیت های مختلف  انواع باسکول های دام کش ، لاشه کش و سقفی کشتارگاهی  سیستم های ابتکاری و جدید توزین (فرقون و کمپرسی دیجیتال) برای مرغداری ها و دامداری ها  باسکول های چرخدار میدانی با کابین محافظ نمایشگر و شاسی تقویت شده  باسکول های خاص و سفارشی، باسکول های رولیک و سیستمهای توزین مخازن از200 کیلوگرم تا 200 تن  فروش لوازم جانبی توزین مانند: انواع نمایشگر، لودسل ، نرم افزارهای خاص و غیره ......  انواع چتر مناسب برای مکان های عمومی ، پارک ها ، استخر ها ، منازل و....  انواع ترازوی وارداتی با قیمت مناسب برای مصارف صنعتی و خانگی ما با اتکا به تیم فروش حرفه ای و نمایندگی ها و شعب این شرکت در سراسر ایران آماده ارائه هر گونه مشاوره در زمینه سیستمهای توزین می باشیم . جهت دریافت اطلاعات تکمیلی با دفترمرکزی فروش شرکت (توزین پارت) تماس حاصل فرمایید.

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.