سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- بزرگترین فروشگاه اینترنتی,فروشگاه فایل دانشجویی, تحقیق اماده, سمینار آماده دانشجویی ,کار تحقیقی آماده دانشجویی, دانلود جزوه, دانلود جزوه دانشگاهی, دانلود جزوه پیام نور, دانلود خلاصه کتاب,

بیش از 100.000 فایل مقاله و پروژه آماده سایت آزمونی دات ای آر www.azmooni.ir   از سال 1390 فعالیت خود را در زمینه ارائه فایل های دانشجویی و دانش آموزی که بیشتر شامل کتاب، جزوه های کلاسی، پروژه های دانشجویی و دانش آموزی آماده در تمامی رشته ها می باشد آغاز نموده است و در حال حاضر با بیش از 100.000 مطلب و فایل آماده یکی از بزرگترین سایت های ایرانی در زمینه مقالات، فایل و پروژه های اماده می باشد که شبانه روزی و به صورت 24 ساعته در خدمت هم میهنان عزیز می باشد. مدیر سایت این افتخار را داد که با بیش از 7 سال سابقه مفید www.azmooni.ir   با مطالب با کیفیت اعتماد مشتریان خود را به دست بیاورد. مطالب سایت هر روز در حال افزایش می باشد به نحوی که امید می رود در سال های آتی بتواند پشتوانه میلیون ها کاربر باشد. هر موضوع یا مطلبی را در نظر دارید کافی است در قسمت سرچ محصول وارد نماید تا در کسری از ثانیه به فایل مورد نظر خود دست پیدا کنید.   آزمونی دات ای آر   نامی که می ماند www.azmooni.ir  

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
بزرگترین فروشگاه فایل دانشجویی ایران

بزرگترین فروشگاه فایل دانشجویی ایران

بزرگترین فروشگاه فایل دانشجویی ایران
www.azmooni.ir

mmasas72@yahoo.com
۱۳۹۵

توضیحات

بیش از 100.000 فایل مقاله و پروژه آماده

سایت آزمونی دات ای آر www.azmooni.ir   از سال 1390 فعالیت خود را در زمینه ارائه فایل های دانشجویی و دانش آموزی که بیشتر شامل کتاب، جزوه های کلاسی، پروژه های دانشجویی و دانش آموزی آماده در تمامی رشته ها می باشد آغاز نموده است و در حال حاضر با بیش از 100.000 مطلب و فایل آماده یکی از بزرگترین سایت های ایرانی در زمینه مقالات، فایل و پروژه های اماده می باشد که شبانه روزی و به صورت 24 ساعته در خدمت هم میهنان عزیز می باشد.

مدیر سایت این افتخار را داد که با بیش از 7 سال سابقه مفید www.azmooni.ir   با مطالب با کیفیت اعتماد مشتریان خود را به دست بیاورد.

مطالب سایت هر روز در حال افزایش می باشد به نحوی که امید می رود در سال های آتی بتواند پشتوانه میلیون ها کاربر باشد.

هر موضوع یا مطلبی را در نظر دارید کافی است در قسمت سرچ محصول وارد نماید تا در کسری از ثانیه به فایل مورد نظر خود دست پیدا کنید.

 

آزمونی دات ای آر   نامی که می ماند

www.azmooni.ir

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.