سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- کیوسک لمسی,کیوسک تاچ,استند لمسی,استند تاچ,کیوسک اطلاع رسانی,وب کیوسک,کیوسک هوشمند,مدرسه هوشمند,هوشمندسازی,

  استند یا کیوسکهای لمسی تجهیزاتی مدرن هستند که به سرعت در حال گسترش در کسب و کارهای مختلف هستند . با استفاده از این ابزار شما میتوانید هم کسب و کار خود را تبلیغ کنید و هم برای سفارشگیری ، نوبت دهی آسان و جلوگیری از ایجاد صف ، تکریم ارباب رجوع ، نظر سنجی در سازمانها و ارگانها ، پرداخت شارژ در برجهای مسکونی ، راهنمای طبقات و ارائه اطلاعات در مجتمع های تجاری و بسیاری موارد دیگر ، استفاده کنید. نمونه با کیفیت و با قیمت بسیار مناسب این سیتمها در شرکت منشور سیمین تولید میشود.  این شرکت که یک شرکت دانش بنیان و باسابقه 22 است ، طراحی و تولید این سیستمها را به شکل کاملا بومی انجام داده و امکان سفارشی سازی برای مشتریان را نیز فراهم ساخته است. این کیوسکها از سایز 15 تا 55 اینچ و در شکلهای مختلف طراحی و تولید شده است. سایت اصلی محصول:  http://www.shegerd.com آدرس سایت : http://www.dedj.com http://technocaller.com http://www.5df.com http://www.msbbs.com http://pedjvak.com http://tinykey.com http://tabnakled.com http://usbarm.com

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
کیوسک های(استند)لمسی منشور سیمین

کیوسک های(استند)لمسی منشور سیمین

کیوسک های(استند)لمسی منشور سیمین
میدان توحید، نصرت غربی، نبش خوش، پلاک 101، طبقه اول

manshoor.e.simin977@gmail.com
۲۰۳۴

توضیحات

 

استند یا کیوسکهای لمسی تجهیزاتی مدرن هستند که به سرعت در حال گسترش در کسب و کارهای مختلف هستند . با استفاده از این ابزار شما میتوانید هم کسب و کار خود را تبلیغ کنید و هم برای سفارشگیری ، نوبت دهی آسان و جلوگیری از ایجاد صف ، تکریم ارباب رجوع ، نظر سنجی در سازمانها و ارگانها ، پرداخت شارژ در برجهای مسکونی ، راهنمای طبقات و ارائه اطلاعات در مجتمع های تجاری و بسیاری موارد دیگر ، استفاده کنید.

نمونه با کیفیت و با قیمت بسیار مناسب این سیتمها در شرکت منشور سیمین تولید میشود.

 این شرکت که یک شرکت دانش بنیان و باسابقه 22 است ، طراحی و تولید این سیستمها را به شکل کاملا بومی انجام داده و امکان سفارشی سازی برای مشتریان را نیز فراهم ساخته است. این کیوسکها از سایز 15 تا 55 اینچ و در شکلهای مختلف طراحی و تولید شده است.

سایت اصلی محصول:  http://www.shegerd.com

آدرس سایت :

http://www.dedj.com

http://technocaller.com

http://www.5df.com

http://www.msbbs.com

http://pedjvak.com

http://tinykey.com

http://tabnakled.com

http://usbarm.com

شماره تماس: 02166595961 – 09014647568

 

 

 

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.