سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- میتوسان ,کیوریتسو, مولتی متر, آمپرمتر, ارت تستر, تستر مقاومت عایقی, پاور آنالایزر دیتالاگر,

پاورآنالایزر ۰۳-۶۳۱۵ کیوریتسو (kyoritsu 6315-03 Power quality analyzer )برای تجزیه و تحلیل توان و شبکه قدرت به انضمام هارمونیک ها استفاده می شود. این دستگاه قابلیت اندازه گیری جریان تا ۳۰۰۰ آمپر (توسط کلمپ آپشنال) را دارد. علاوه بر تجزیه و تحلیل عملکرد، پاورآنالایزر می تواند تجزیه و تحلیل شبکه را اجرا کند.  این دستگاه همچنین می تواند توان اکتیو ، توان راکتیو، توان ظاهری، زاویه باز (پاورفکتور ) ولتاژ، جریان، فرکانس و هارمونیک را اندازه گیری کند. تمام متغیرهای اندازه گیری بر روی صفحه نمایش رنگی این دستگاه نشان داده می شود. این دستگاه دارای سه کانال برای ولتاژ و چهار کانال برای جریان می باشد. قابلیت نمایش ولتاژ و جریان به وسیله VECTOR را برای هر کانال را دارد. همچنین نمایش ولتاژ و جریان روی هر کانال به وسیله نمودار نمایش داده می شود. قابلیت اندازه گیری هارمونیک ها تا مرتبه ۵۰ از مشخصات بارز این دستگاه می باشد. دستگاه پاورآنالایزر ۶۳۱۵ کیوریتسو دارای پورت USB و همچنین بلوتوث جهت اتصال به رایانه را دارد. کلمپ های فلکسیبل ۱۰۰۰ آمپری برای اندازه گیری جریان هر فاز برای این دستگاه تعبیه

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
پاورآنالایزر

پاورآنالایزر

digitalmarketing.mitoson@gmail.com
۹۷۶

توضیحات

پاورآنالایزر ۰۳-۶۳۱۵ کیوریتسو (kyoritsu 6315-03 Power quality analyzer )برای تجزیه و تحلیل توان و شبکه قدرت به انضمام هارمونیک ها استفاده می شود. این دستگاه قابلیت اندازه گیری جریان تا ۳۰۰۰ آمپر (توسط کلمپ آپشنال) را دارد. علاوه بر تجزیه و تحلیل عملکرد، پاورآنالایزر می تواند تجزیه و تحلیل شبکه را اجرا کند.  این دستگاه همچنین می تواند توان اکتیو ، توان راکتیو، توان ظاهری، زاویه باز (پاورفکتور ) ولتاژ، جریان، فرکانس و هارمونیک را اندازه گیری کند. تمام متغیرهای اندازه گیری بر روی صفحه نمایش رنگی این دستگاه نشان داده می شود. این دستگاه دارای سه کانال برای ولتاژ و چهار کانال برای جریان می باشد. قابلیت نمایش ولتاژ و جریان به وسیله VECTOR را برای هر کانال را دارد. همچنین نمایش ولتاژ و جریان روی هر کانال به وسیله نمودار نمایش داده می شود. قابلیت اندازه گیری هارمونیک ها تا مرتبه ۵۰ از مشخصات بارز این دستگاه می باشد. دستگاه پاورآنالایزر ۶۳۱۵ کیوریتسو دارای پورت USB و همچنین بلوتوث جهت اتصال به رایانه را دارد. کلمپ های فلکسیبل ۱۰۰۰ آمپری برای اندازه گیری جریان هر فاز برای این دستگاه تعبیه شده است. اندازه گیری مقدار موثر واقعی بر دقت و کیفیت این دستگاه افزوده است. حافظه داخلی ۳ مگا بایت و قابلیت ارتقا از طریق کارت SD تا ۲ گیگا بایت برای ذخیره اطلاعات در این دستگاه تعبیه شده است. طراحی این دستگاه بر اساس IEC61000-4-30 CLASS S می باشد. زمان نمونه برداری در دستگاه ۶۳۱۵ ، ۲۴ میکرو ثانیه می باشد.

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.