سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- تیرچه صنعتی, تیرچه استاندارد, خرپا صنعتی,

شرکت اتحاد  با نزدیک به ۲ دهه فعالیت در زمینه تولید تیرچه صنعتی و خرپا و با برند تجاری «تیرچه صنعتی اتحاد» به عنوان تنها دارنده گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، خرپا و تیرچه های صنعتی با نشان استاندارد و با تاییدیه محاسبات از نظام مهندسی می باشد. شما می توانید محصول موردنظر خود را در سریعترین زمان و عالی ترین کیفیت در محل پروژه خود دریافت کنید. شرکت اتحاد بزرگترین تولید کننده خرپا و تیرچه صنعتی در ایران با ۶ خط تولید، مجهز به بچینگ بتن و دارای ۱۰ هزار متر طول قالب تیرچه و با موجودی انبار ۱۰۰ هزار متر طول تیرچه، آماده دریافت سفارش از تمام نقاط کشور با تحویل فوری و عالی ترین کیفیت می باشد. شرکت اتحاد بناب همواره در جهت توسعه کار به شیوه استاندارد قدم برداشته و با بهره گیری از واحد آی تی و تحقیق و توسعه خود، بعنوان مبتکر نرم افزار محاسبات تیرچه های صنعتی در بستر موبایل می باشد. تمامی مهندسین طراح، ناظر و مجریان می توانند جهت دریافت این نرم افزار  وارد سایت شده و فرم مربوطه را پر کنند تا نرم افزار برایشان ارسال گردد.

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
تیرچه صنعتی استاندارد با پاشنه بتنی

تیرچه صنعتی استاندارد با پاشنه بتنی

تیرچه صنعتی استاندارد با پاشنه بتنی
تهران، جنت آباد جنوبی، نبش کوچه دوازدهم (خالقی)، پلاک ۳۴، واحد ۲

info@etb401.com
۸۴۵

توضیحات

شرکت اتحاد  با نزدیک به ۲ دهه فعالیت در زمینه تولید تیرچه صنعتی و خرپا و با برند تجاری «تیرچه صنعتی اتحاد» به عنوان تنها دارنده گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، خرپا و تیرچه های صنعتی با نشان استاندارد و با تاییدیه محاسبات از نظام مهندسی می باشد.
شما می توانید محصول موردنظر خود را در سریعترین زمان و عالی ترین کیفیت در محل پروژه خود دریافت کنید.
شرکت اتحاد بزرگترین تولید کننده خرپا و تیرچه صنعتی در ایران با ۶ خط تولید، مجهز به بچینگ بتن و دارای ۱۰ هزار متر طول قالب تیرچه و با موجودی انبار ۱۰۰ هزار متر طول تیرچه، آماده دریافت سفارش از تمام نقاط کشور با تحویل فوری و عالی ترین کیفیت می باشد.

شرکت اتحاد بناب همواره در جهت توسعه کار به شیوه استاندارد قدم برداشته و با بهره گیری از واحد آی تی و تحقیق و توسعه خود، بعنوان مبتکر نرم افزار محاسبات تیرچه های صنعتی در بستر موبایل می باشد.

تمامی مهندسین طراح، ناظر و مجریان می توانند جهت دریافت این نرم افزار  وارد سایت شده و فرم مربوطه را پر کنند تا نرم افزار برایشان ارسال گردد.

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر




ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.