سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- ماشین الات , صنعت , صنعتی , صنایع , دارویی , بهداشتی , غذایی , تولید,پرکن ,

شرکت تک ماشین کو متشکل از تیم مهندسی مجرب با سابقه 20 ساله در امور مشاوره و ساخت ماشین آلات بسته بندی انتقال و تهیه خطوط تولید دارویی، غذایی و بهداشتی می باشد. شایان ذکر است که تخصص اصلی این شرکت در رابطه با انتقال مواد پودری و جامدات و گرانول با استفاده از آخرین تکنولوژی ساخت می باشد. همچنین مفتخریم که در کنار تمامی امور ساخت، آمادگی ارائه نوسازی و بازسازی و تعمیرات خطوط تولید و ماشین آلات کارخانجات صنایع بهداشتی و دارویی و بسته بندی را داریم.   شرکت تک ماشین کو مشاوره ، طراحی ، خدمات تعمیرات ماشین آلات، باز سازی خطوط تولید و تهیه لوازم یدکی دستگاه های شما در اسرع وقت    

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
تک ماشین کو

تک ماشین کو

تک ماشین کو
مهرشهر کرج .انتهای فاز 3 مجتمع تجاری مهرشهر دفتر اپل

masi53.saadat@gmail.com
۲۹۵۹

توضیحات

شرکت تک ماشین کو متشکل از تیم مهندسی مجرب با سابقه 20 ساله در امور مشاوره و ساخت ماشین آلات بسته بندی انتقال و تهیه خطوط تولید دارویی، غذایی و بهداشتی می باشد. شایان ذکر است که تخصص اصلی این شرکت در رابطه با انتقال مواد پودری و جامدات و گرانول با استفاده از آخرین تکنولوژی ساخت می باشد.

همچنین مفتخریم که در کنار تمامی امور ساخت، آمادگی ارائه نوسازی و بازسازی و تعمیرات خطوط تولید و ماشین آلات کارخانجات صنایع بهداشتی و دارویی و بسته بندی را داریم.

 

شرکت تک ماشین کو مشاوره ، طراحی ، خدمات تعمیرات ماشین آلات، باز سازی خطوط تولید و تهیه لوازم یدکی دستگاه های شما در اسرع وقت

 

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.