سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- کپسول, لاغری, خطرناک شیمیایی , فلج مغزی, به سازمان جهانی بهداشت, داروهای تقلبی, ,

کپسول های لاغری تقلبی بلوبری و جی سی   بلوبری blueberry جی سی GC Herbal slimming     این محصولات با ترکیبات مسموم کننده غده تیروئید و رادیواکتیویته به شدت توسط سازمان غذا و داروی آمریکا و سازمان بهداشت سازمان ملل WHO ممنوع اعلام شده است.   در سال ۲۰۱۷ برخی ترکیبات این محصولات از انبارهای شیمیایی سوریه قاچاق و به صورت محصولات فوق در برخی کشورها از جمله ایران توسط مافیای داروی بین الملل قاچاق شده است.   جهت پیگیری بین المللی این افراد مشخصات ایشان را به سازمان جهانی بهداشت و سازمان غذا و دارو آمریکا تحت عملیات جهانی پنگوئن ارسال نمایید.   druginfo@fda.hhs.gov   و یا از طریق لینک زیر مشخصات را ارسال نمایید   https://www.interpol.int/Forms/Pharmaceutical_crime   عملیات جهانی پانگه آ یک رشته عملیات سری بین المللی جهت مقابله با قاچاقچیان بین المللی داروهای تقلبی و مضر می‌باشد.   کپسولهای تقلبی لاغری بلوبری و جی سی به دلیل داشتن سموم خطرناک شیمیایی میتوانند

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
کپسول های لاغری تقلبی بلوبری و جی سی

کپسول های لاغری تقلبی بلوبری و جی سی

کپسول های لاغری تقلبی بلوبری و جی سی
تهران

gc.kapsol@gmail.com
۱۲۸۵

توضیحات

کپسول های لاغری تقلبی بلوبری و جی سی

 

بلوبری blueberry

جی سی GC Herbal slimming

 

 

این محصولات با ترکیبات مسموم کننده غده تیروئید و رادیواکتیویته به شدت توسط سازمان غذا و داروی آمریکا و سازمان بهداشت سازمان ملل WHO ممنوع اعلام شده است.

 

در سال ۲۰۱۷ برخی ترکیبات این محصولات از انبارهای شیمیایی سوریه قاچاق و به صورت محصولات فوق در برخی کشورها از جمله ایران توسط مافیای داروی بین الملل قاچاق شده است.

 

جهت پیگیری بین المللی این افراد مشخصات ایشان را به سازمان جهانی بهداشت و سازمان غذا و دارو آمریکا تحت عملیات جهانی پنگوئن ارسال نمایید.

 

druginfo@fda.hhs.gov

 

و یا از طریق لینک زیر مشخصات را ارسال نمایید

 

https://www.interpol.int/Forms/Pharmaceutical_crime

 

عملیات جهانی پانگه آ یک رشته عملیات سری بین المللی جهت مقابله با قاچاقچیان بین المللی داروهای تقلبی و مضر می‌باشد.

 

کپسولهای تقلبی لاغری بلوبری و جی سی به دلیل داشتن سموم خطرناک شیمیایی میتوانند باعث فلج مغزی و یا تخریب کامل اعصاب چشم شوند.

 

 

مواد شیمیایی و رادیواکتیویته به‌کار رفته در این کپسولها توسط نیروهای تکفیری و تحت حمایت عربستان از انبارهای شیمیایی سوریه ربوده و توسط مافیای دارو قاچاق شده است.

 

قویا آماده دریافت گزارشات شما و پیگرد بین المللی این افراد هستیم..

 

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر



آگهی های مشابه


ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.