سایت تبلیغاتی ادم - ADEM

- دزدگیر کفش , گیت سه لوپ , دزدگیر لوپ دار , دزدگیر کیف , دزدگیر هایپر مارکت , گیت eas , گیت اسپایدر , دزدگیر چینی , دزدگیر فروشگاهی ,

تگ به لوازمی که قرار است از آنها محافظت شود متصل می گردد و برای هر کالایی تگ مخصوص به خود را باید استفاده کرد ، به طور مثال برای پوشاک از تگ های گلف ، شل ( صدفی ) ، یوفو (x40 )، عدسی و برای کتاب ، پلاسکو و یا هایپر مارکت ها از لیبل های نرم  و برای کیف و کفش و یا لوازمی که نمی توا آنها را سوراخ نمود از بند لنیارد به همراه تگ پنسیل یا دیگر تگ های سخت می توان استفاده کرد . شركت حفاظتي سايا مفتخر است با ارائه قویترین و بروز ترین سیستم های ضد سرقت فروشگاهی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت شما را در برطرف نمودن مشکلی به نام سرقت یاری دهد. متفاوت باشید !!! وقتی هزینه می کنید ، بهترین ها حق شماست. مدیرفروش : 09131153089

ورود اعضا
برای مثال : xyz@yahoo.com
رمز عبور شما باید شامل حروف و اعداد باشد
ثبت نام رایگان فراموشی رمز عبور
دزدگیرهای فروشگاهی-سیستم اعلام سرقت مغازه – دزدگیر مغازه- گیت فروشگاهی- تگ و لیبل

دزدگیرهای فروشگاهی-سیستم اعلام سرقت مغازه – دزدگیر مغازه- گیت فروشگاهی- تگ و لیبل

دزدگیرهای فروشگاهی-سیستم اعلام سرقت مغازه – دزدگیر مغازه- گیت فروشگاهی- تگ و لیبل
اصفهان-خيابان پروین- صندوق پستي: 81985/155

saya.sec@yahoo.com
۷۴۴۷

توضیحات

تگ به لوازمی که قرار است از آنها محافظت شود متصل می گردد و برای هر کالایی تگ مخصوص به خود را باید استفاده کرد ، به طور مثال برای پوشاک از تگ های گلف ، شل ( صدفی ) ، یوفو (x40 )، عدسی و برای کتاب ، پلاسکو و یا هایپر مارکت ها از لیبل های نرم  و برای کیف و کفش و یا لوازمی که نمی توا آنها را سوراخ نمود از بند لنیارد به همراه تگ پنسیل یا دیگر تگ های سخت می توان استفاده کرد .

شركت حفاظتي سايا مفتخر است با ارائه قویترین و بروز ترین سیستم های ضد سرقت فروشگاهی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت شما را در برطرف نمودن مشکلی به نام سرقت یاری دهد.

متفاوت باشید !!! وقتی هزینه می کنید ، بهترین ها حق شماست.

مدیرفروش : 09131153089

تگ



هشتگ اینستاگرام



ویکی پدیا



توییتر




ادم هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

تمامی خدمات این سایت تبلیغاتی، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.